پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مترو

لزوم تجدید نظر در ماهیت کارت مترو خبرنگاری

به گفته ی عضو شورای شهر تهران کارت مترو ویژه خبرنگاران طبق قانون باید رایگان و بدون سقف مبلغ باشد که به مدت یک سال در اختیار آنان قرار گیرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  حجت نظری، عضو شورای شهر تهران در تذکری با اشاره به حضور نابسامان دستفروشان و مشاغل سیار، در پیاده […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۶ خرداد ۱۳۹۸

به گفته ی عضو شورای شهر تهران کارت مترو ویژه خبرنگاران طبق قانون باید رایگان و بدون سقف مبلغ باشد که به مدت یک سال در اختیار آنان قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

حجت نظری، عضو شورای شهر تهران در تذکری با اشاره به حضور نابسامان دستفروشان و مشاغل سیار، در پیاده رو‌ها گفت: مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده که از جمله مهم‌ترین مثال‌های آن وضعیتی است که چهارراه ولیعصر به آن دچار شده است.

وی ادامه داد: از شهرداری تهران می‌خواهم هرچه زودتر مصوبه شورای شهر تهران باعنوان ساماندهی مشاغل سیار و بی‌کانون را اجرایی کند.

عضو شورای شهر تهران با توجه به تخلف در صدور کارت بلیت خبرنگاری تصریح کرد: بر‌اساس مصوبه شورای شهر، کارت بلیت مترو و اتوبوس برای خبرنگاران باید رایگان و بدون سقف مبلغ باشد که به مدت یک سال در اختیار آنان قرار گیرد. اما متاسفانه در تخلفی آشکار از مصوبه شورای شهر تهران، ری و تجریش، در سال گذشته کارت بلیت یک‌ساله با مبلغ 350هزارتومان در اختیار خبرنگاران قرار گرفت و گویا امسال نیز بناست برخلاف مصوبه شورا عمل کرده و کارت بلیت خبرنگاران را با مبلغی مشخص، در اختیارشان قرار دهند. در همین راستا نیز تاکید می‌کنم که باید طبق مقررات، بلیت مترو خبرنگاران یکساله و بدون مبلغ باشد.

وی تاکید کرد: چند روز پیش نیزخبری از سوی پلیس منتشر شد که کارت بلیت مترو با اعتباری 47 ساله در یکی از ایستگاه‌های متروی پایتخت کشف شده است. لازم است در این مورد نیز بررسی‌های لازم انجام شده و اگر افرادی توانسته‌اند بلیت مترو را هک کنند، باید بررسی شود که چه باگ‌های امنیتی در این کارت‌ها وجود دارد که امکان جعلی آن را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ منبع: اقتصاد آنلاین

تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی اعتراض خبرنگاران فاقد طرح ترافیک

لزوم تجدید نظر در نرخ کرایه تاکسی

اجرای طرح ترافیک جدید از تابستان 98

اخذ عوارض در محدوده زوج و فرد مُسکن است، درمان نیست/ کلاه قانون بر سر تصمیم شورای شهر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی