پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شماره گذاری خودرو

مشکلی با شماره گذاری خودروهای سواری دیزلی نداریم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در خصوص احتمال تولید خودرو سواری دیزلی گفت: اگر این تائیدیه ها صادر شود، ما مشکلی در شماره گذاری نداریم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با توجه به احتمال تولید خودروهای سواری دیزلی در کشور و روند چگونگی […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۷ خرداد ۱۳۹۸

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در خصوص احتمال تولید خودرو سواری دیزلی گفت: اگر این تائیدیه ها صادر شود، ما مشکلی در شماره گذاری نداریم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با توجه به احتمال تولید خودروهای سواری دیزلی در کشور و روند چگونگی شماره گذاری این خودروها از توسط پلیس بیان کرد: ما منعی برای شماره گذاری این خودروها نداریم، اما طبق قانون ابتدا باید سازمان حفاظت از محیط زیست و وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز شماره گذاری این خودروها را به پلیس راهور بدهد اگر این تائیدیه ها صادر شود، ما مشکلی در شماره گذاری نداریم.

پیش از این عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست مخالفت صریح خود را با تولید خودروهایی دیزلی در کشور اعلام کرد و بیان کرد: سازمان محیط زیست قطعاً با ورود موتور دیزل به ناوگان سواری مخالف است و امیدواریم که هیچ دولتی حاضر نشود که مجوز ورود ناوگان دیزل سواری را به جاده‌ها و شهرهای کشور صادر کند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

کاهش مصرف گازوئیل با سی‌ ان‌ جی سوز کردن خودروهای دیزلی

ارزیابی و پایش 750 خودرو دیزلی

هم اکنون توان تولید سوخت استاندارد در کشور وجود دارد

توقف تولید خودروهای فاقد استاندارد از سال آینده

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی