پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی

خرید و فروش خودرو تاکسی در برخی خطوط تائید شد

به گفته ی دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران معاملات غیر قانونی خودرو تاکسی (به صورت وکالتی)، نیز در خطوط خاصی صورت می‌گیرد که بروز این تخلف تائید شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد علی کرونی دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۷ خرداد ۱۳۹۸

به گفته ی دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران معاملات غیر قانونی خودرو تاکسی (به صورت وکالتی)، نیز در خطوط خاصی صورت می‌گیرد که بروز این تخلف تائید شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد علی کرونی دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه متأسفانه با وجود گذشت حدود 3 ماه از سال 1398، هنوز هم شاهد شکایات متعدد شهروندان شهر تهران در خصوص نرخ کرایه تاکسی هستیم اظهار کرد: تا به امروز علی رغم مکاتبات مکرر کمیسیون، هیچ لیستی از سوی سازمان تاکسیرانی در ارتباط با نحوه محاسبه نرخ خطوط و درصد افزایش نسبت به سال گذشته به شورا ارسال نشده است.

وی در این راستا اشاره کرد: شکایاتی از سوی رانندگان برخی خطوط به کمیسیون واصل شده مبنی بر اینکه وجوهی در قالب صندوق پس‌انداز رانندگان و حق‌الزحمه رئیس خط از آنها اخذ می‌شود و بعضاً معاملات غیر قانونی خودرو تاکسی (به صورت وکالتی)، نیز در خطوط خاصی صورت می‌گیرد که پس از بررسی کارشناسان کمیسیون صحت تخلفات مربوطه تأیید شده است.

دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصریح کرد: حال با همه این مشکلات جای تعجب دارد که مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران طی روزهای گذشته اقدام به سفر مطالعاتی به خارج از کشور کرده درحالیکه سازمان تاکسیرانی به شدت در حوزه نظارت ضعف دارد و در حال حاضر بیشترین شکایات در حوزه حمل و نقل شهر تهران به این سازمان مربوط می‌شود.

انتهای پیام/

نرخ جدید کرایه ها روی تمامی ایستگاه های تاکسی نصب شده است

لزوم تجدید نظر در نرخ کرایه تاکسی

60 درصد خطوط تاکسیرانی تهران مجهز به سامانه پرداخت الکترونیک

افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ مشروط به نصب برچسب قیمت‌های جدید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی