پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید ایران خودرو

برنامه ریزی ایران خودرو برای اجرا کردن تمام تعهدات معوق تا قبل از زمستان

گروه صنعتی ایران خودرو در نظر دارد تا قبل از آغاز فصل زمستان امسال تمامی تعهدات معوق خود را اجرا کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو هم اکنون تعهدات به جا مانده از سال گذشته درحال اجرا است و مشتریان براساس اولویت ثبت نام، خودروهای خود را از ایران خودرو تحویل می گیرند. سود […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۳۰ خرداد ۱۳۹۸

گروه صنعتی ایران خودرو در نظر دارد تا قبل از آغاز فصل زمستان امسال تمامی تعهدات معوق خود را اجرا کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

هم اکنون تعهدات به جا مانده از سال گذشته درحال اجرا است و مشتریان براساس اولویت ثبت نام، خودروهای خود را از ایران خودرو تحویل می گیرند. سود مشارکت و جریمه دیرکرد تحویل خودرو نیز به صورت دقیق و کامل محاسبه و پرداخت می شود.

با بهبودهایی که در روند تامین و تولید ایجاد شده است، شرکت ایران خودرو تمام تلاش خود را به کار بسته تا بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.

شرکت ایران خودرو تحویل تعهدات معوق خود را در دستور کار قرار داده و در صدد است تا قبل از زمستان امسال تمامی تعهدات معوق خود را اجرا کند. تحویل بیش از 410 هزار دستگاه خودرو از آغاز تحریم ها تاکنون، نشان از توان این شرکت در ایفای تعهدات خود دارد.

با دستور مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو تمامی گروه های تامین، تولید، برنامه ریزی و سازندگان، بر تجاری سازی خودروهای ناقص و تحویل به مشتریان تمرکز کرده اند.

با برنامه ریزی جهت تجاری سازی روزانه دو هزار دستگاه در هفته های آینده، تکمیل، تجاری سازی و تحویل خودرو از این تعداد نیز فراتر خواهد رفت.

انتهای پیام/

ایران خودرو از 7 خرداد ماه تاکنون 23 هزار خودرو تحویل داده است

خودرو دپو شده در کف کارخانه ها در انتظار رسیدن قطعات های تک

تولید 40 هزار و 302 دستگاه تنها در یک ماه / آمار فروش و تولید گروه صنعتی ایران خودرو

تاب آوری ایران خودرو در برابر مشکلات به استناد آمار و ارقام

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی