پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کار بلیت خبرنگاری

جزئیات کارت بلیت ویژه خبرنگاری اعلام شد / پرونده طرح ترافیک خبرنگاری در مراحل پایانی

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران جزئیات کارت بلیت ویژه خبرنگاران را اعلام کرد و در مورد آخرین وضعیت طرح های ترافیک خبرنگاری نیز خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  فرهاد خوانساری دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲ تیر ۱۳۹۸

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران جزئیات کارت بلیت ویژه خبرنگاران را اعلام کرد و در مورد آخرین وضعیت طرح های ترافیک خبرنگاری نیز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

فرهاد خوانساری دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران اظهارکرد: کار ارسال پیامک و اطلاع رسانی درخصوص طرح‌های ترافیک خبرنگاری تا پایان هفته جاری به اتمام خواهد رسید و پرونده طرح ترافیک خبرنگاری در سال 98 بسته خواهد شد.

وی با اشاره اینکه حدود 5500 نفر برای طرح ترافیک خبرنگاری در سال 98 ثبت نام کردند، گفت: سهمیه طرح‌های ترافیکی خبرنگاری برای امسال 2060 عدد است که کار بررسی آن تا پایان هفته جاری انجام خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه به اکثریت افرادی که درخواست طرح ترافیک آنها مورد تایید قرار گرفته است، پیامک ارسال شده است، توضیح داد: تا امروز به حدود 1900 نفر پیامک تایید ارسال شده است که با احتساب سقف 2060 نفری برای طرح ترافیک در سال 98 حدود 160 نفر باقی مانده‌اند که برای آنها نیز تا پایان هفته پیامک تایید ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: کسانی که سال گذشته طرح ترافیک داشتند، اما امسال مورد تایید قرار نگرفتند، به آنها پیامک عدم تایید ارسال خواهد شد. عده‌ای نیز هستند که سال گذشته طرح ترافیک نداشتند و امسال نیز مورد تایید قرار نگرفتند که به این افراد پیامکی درخصوص عدم تایید ارسال نخواهد شد.

خوانساری افزود: بزودی از طریق رسانه‌ها اطلاعیه‌ای منتشر خواهد شد و پایان بررسی طرح‌های ترافیک خبرنگاری سال 98 اعلام خواهد شد. پس از این اطلاعیه دیگر درخواست و اعتراضی مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران در خصوص کارت بلیت‌های خبرنگاری اظهار کرد: توزیع کارت بلیت‌های خبرنگاری از این هفته آغاز می‌شود و هر خبرنگاری که مورد تایید باشد و طرح ترافیک خبرنگاری نگرفته باشد، کارت بلیت دریافت می‌کند.

خوانساری ادامه داد: کارت بلیت خبرنگاری یک سال اعتبار و مبلغ هزار 400 تومان شارژ دارد و در صورت اتمام این مبلغ امکان شارژ مجدد آن نیز وجود دارد.

وی افزود: مبلغ شارژ کارت بلیت خبرنگاری در سال گذشته 350 هزار تومان بود که بسیاری از خبرنگاران به طور کامل از آن استفاده نکردند و مراجعات برای شارژ مجدد آن بسیار اندک بود.

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم امسال به حدود 3000 نفر کارت بلیت خبرنگاری تعلق خواهد گرفت.

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران در پاسخ به تذکر حجت نظری، عضو شورای شهر تهران که گفته بود کارت بلیت خبرنگاری باید بدون مبلغ و یکساله باشد، گفت: من صحبت نظری را تایید می‌کنیم.

وی در همین راستا ادامه داد: اعتبار زمانی کارت بلیت خبرنگاری طبق مصوبه شورای شهر یکساله است، اما به لحاظ فنی امکان اینکه کارت‌ها مبلغ نداشته باشند، وجود ندارد.

خوانساری با اشاره به اینکه کارت بلیت‌های خبرنگاری به صورت عکسدار صادر خواهد شد، اشاره کرد: ما نخواهیم گذاشت کام خبرنگاران برای استفاده از کارت بلیت در طول این یکسال تلخ شود و تاکید میکنم که خبرنگاران این امکان را دارند که با پایان مبلغ شارژ کارت خود، آن را تا پایان یکسال دوباره به صورت رایگان شارژ کنند.

وی تصریح کرد: برای اشخاصی که موفق به ثبت نام کارت بلیت خبرنگاری نشدند، زمانی را پیش‌بینی کرده‌ایم تا ثبت نام مجدد انجام شود.

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران گفت: فرصت اعتراض برای طرح ترافیک خبرنگاری همچنان وجود دارد و معترضان می‌توانند از شماره 81677254 اعتراض خود را به صورت فکس ارسال کنند.

انتهای پیام/ منبع: گسترش نیوز

توزیع کارت بلیت های مدت دار ویژه خبرنگاران از هفته آینده

احتمال توزیع طرح ترافیک خبرنگاری تا پایان اردیبهشت

ثبت نام 6 هزار نفری خبرنگاران برای بهره مندی از طرح ترافیک

قیمت بلیت متروی تهران تغییر کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی