پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای هیبریدی

خودروهای هیبریدی یک قدم به دروازه های ورودی کشور نزدیک شدند

به گفته ی مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت محوز واردات خودروهای هیبریدی با تعرفه صفر صادر شده اما منتظر تأیید نهایی شورای نگهبان است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمدرضا فیاض، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص واردات خودروهای هیبریدی اظهار کرد: طبق آخرین مصوبه مجلس شورای اسلامی در چارچوب طرح […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳ تیر ۱۳۹۸

به گفته ی مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت محوز واردات خودروهای هیبریدی با تعرفه صفر صادر شده اما منتظر تأیید نهایی شورای نگهبان است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمدرضا فیاض، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص واردات خودروهای هیبریدی اظهار کرد: طبق آخرین مصوبه مجلس شورای اسلامی در چارچوب طرح ساماندهی صنعت خودرو مبنی بر صدور مجوز واردات خودرو‌های هیبریدی با تعرفه صفر، این موضوع مورد تأیید قرار گرفت و منتظر تأیید نهایی شورای نگهبان است.

فیاض تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است و با توجه به ممنوعیت واردات خودرو‌های خارجی، این موضوع نیازمند صدور مجوز واردات توسط شورای هماهنگی سران سه قوه است و با تأیید این مصوبه در شورای نگهبان و با مجوز مجلس شورای اسلامی برای واردات خودروهای هیبریدی بدون پرداخت تعرفه، واردکنندگان می‌توانند نسبت به واردات این خودروها اقدام کنند.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ترخیص خودرو های مانده در گمرک بازار را ساماندهی می‌کند

کوتاه کردن دست دلالان راهکار مناسب کاهش قیمت خودرو در بازار

کاهش پلکانی تعرفه واردات خودروهای هیبریدی در انتظار تصویب طرح ساماندهی بازار خودرو

مذاکره جیلی و تویوتا بر سر ساخت خودروهای هیبریدی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی