پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایستگاه مترو

احتمال توزیع کارت بلیت های خبرنگاری تا پایان این هفته

به گفته ی دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران در تلاش هستیم تا کارت بلیت‌های خبرنگاری تا پایان این هفته میان خبرنگاران توزیع شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرهاد خوانساری، دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران درباره […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳ تیر ۱۳۹۸

به گفته ی دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران در تلاش هستیم تا کارت بلیت‌های خبرنگاری تا پایان این هفته میان خبرنگاران توزیع شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرهاد خوانساری، دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران درباره آخرین روند رسیدگی به طرح ترافیک و کارت بلیت اتوبوس و متروی خبرنگاران اظهار کرد:‌ موضوع طرح ترافیک اهالی رسانه امسال به درازا کشید ولی در زمینه کارت‌های اتوبوس مشکلی نداریم چرا که سخت‌گیری‌های طرح ترافیک را ندارند.

وی افزود: البته قاعده و چارچوب نیز برای کارت بلیت‌های اتوبوس در نظر گرفته شده و زمانی که این کارت‌ها به خبرنگاران ارائه شود یک سال دارای اعتبار است.

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران ادامه داد: در تلاش هستیم که کارت بلیت‌های اتوبوس تا پایان این هفته میان خبرنگاران توزیع شود البته این مسئله همکاری نهادهایی همچون مترو، فاوا شهرداری و معاونت حمل و نقل را می‌طلبد که بررسی‌های لازم در این زمینه انجام گرفته است.

خوانساری اشاره کرد: میزان شارژ اولیه کارت بلیت‌های اتوبوس 400 تومان است ولی برای تمدید این کارت‌ها مشکلی وجود ندارد و اگر خبرنگاری بیش از این نیاز به شارژ داشته باشد امکان این مسئله فراهم خواهد بود.

انتهای پیام/ منبع: فارس

جزئیات کارت بلیت ویژه خبرنگاری اعلام شد / پرونده طرح ترافیک خبرنگاری در مراحل پایانی

کارت بلیت خبرنگاری یکسال اعتبار دارد

تخفیف 25 درصدی پرداخت عوارض برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی