پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارت بلیت خبرنگاری

کارت بلیت المثنی خبرنگاری به هیچ وجه صادر نمی شود / خبرنگاران مراقب کارت هایشان باشند

به گفته ی دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاران به هیچ وجه کارت بلیت المثنی برای افراد صادر نخواهد شد و خبرنگاران مراقبت کارت بلیت‌های خود باشند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرهاد خوانساری دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاران با بیان […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۶ تیر ۱۳۹۸

به گفته ی دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاران به هیچ وجه کارت بلیت المثنی برای افراد صادر نخواهد شد و خبرنگاران مراقبت کارت بلیت‌های خود باشند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرهاد خوانساری دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاران با بیان اینکه از امروز (پنجشنبه) برای برخی از خبرنگاران درخواست کننده کارت بلیت پیامک تأیید ارسال خواهد شد؛ گفت: در این پیامک به خبرنگاران اعلام می‌شود که مشمول دریافت کارت بلیت خبرنگاری یکساله شده‌اند.

وی با بیان اینکه تا آخر هفته آینده اولین گروه از کارت‌های بلیت خبرنگاری شارژ می‌شود؛ گفت: مهلت استفاده از این کارت بلیت‌ها یکساله است و خبرنگاران نگران به تأخیر افتادن زمان دریافت و شارژ کارت بلیت‌ها نباشند چراکه به محض شارژ مجدد، اعتبار زمانی یکساله آنها آغاز می‌شود.

خوانساری با بیان اینکه دقایقی قبل از واریز شارژ جدید، اعتبار قبلی قفل می‌شود؛ ادامه داد: با توجه به افزایش نرخ کرایه وسایل حمل ونقل عمومی، کارت‌های بلیت به مبلغ 400 هزار تومان شارژ شده است که خبرنگاران می‌توانند برای مدت یکسال آن را شارژ کنند.

به گفته وی، به هیچ وجه کارت بلیت المثنی برای افراد صادر نخواهد شد و خبرنگاران مراقبت کارت بلیت‌های خود باشند.

خوانساری در مورد شارژ مجدد کارت بلیت‌ها با بیان اینکه مبلغ 4۰۰ هزار تومان براساس سفر خبرنگاران در نظر گرفته شده است گفت: خبرنگاران بیشتر از مردم عادی تردد می‌کنند اما در صورتی که این مبلغ 4۰۰ هزار تومانی تمام شد خبرنگاران می‌توانند برای شارژ مجدد درخواست بدهند.

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاران با بیان اینکه کارت بلیت‌های موجود در اختیار خبرنگاران شارژ می‌شود، افزود: البته برای خبرنگارانی که برای اولین بار کارت بلیت دریافت می‌کنند، فرآیند دیگری در نظر گرفته شده که به آنها از طریق پیامک اطلاع داده خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

احتمال توزیع کارت بلیت های خبرنگاری تا پایان این هفته

کارت بلیت خبرنگاری یکسال اعتبار دارد

لزوم تجدید نظر در ماهیت کارت مترو خبرنگاری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی