پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

صنعت خودرو

جهت دهی به نقدینگی و منابع مالی، راهکار بهبود مشکلات صنعت خودرو

به گفته ی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تولید بیشتر و جهت‌دهی به نقدینگی و منابع مالی در دست مردم می‌توانیم مشکلات بیشتری را از صنعت خودرو برطرف کنیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درخصوص افزایش تولید در سایپا […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۱ تیر ۱۳۹۸

به گفته ی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تولید بیشتر و جهت‌دهی به نقدینگی و منابع مالی در دست مردم می‌توانیم مشکلات بیشتری را از صنعت خودرو برطرف کنیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درخصوص افزایش تولید در سایپا و رکوردشکنی این خودروساز در تولید، اظهار کرد: مدیریت و کار جهادی و اعتقاد به اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب قرار دارد، می‌تواند راهگشا بوده و ما را از بحران‌ها عبور دهد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تولید بیشتر و جهت‌دهی به نقدینگی و منابع مالی در دست مردم می‌توانیم مشکلات بیشتری را از صنعت خودرو برطرف کنیم، ضمن آن‌که در این صورت، ثبات قیمتی خوبی نیز در بازار حاکم خواهد شد و شرایط در این حوزه بهتر خواهد بود.

وی گفت: اقدام سایپا درخصوص ارتباط و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان به‌منظور افزایش داخلی‌سازی قطعات خودرو ازجمله اقدامات نو، بدیع و بسیار خوبی است که انجام شده و لازم است مورد تحسین قرار گیرد.

حسینی‌کیا ادامه داد: حدود 15 تا 20 درصد قطعات خودرو وارداتی است و اگر بتوانیم این قطعات را بومی‌سازی کنیم، خودرو محصولی 100 درصد بومی خواهد شد که این امر، هم موجب اشتغال‌زایی می‌شود و هم، گامی در جهت بی‌تأثیر کردن تحریم‌ها است.

انتهای پیام/ منبع: مهر

ايران خودرو تمامِی انتظارات محيط زيستي را برآورده كرده است

سایپا در هفته گذشته ۱۰ هزار خودرو را تکمیل و تجاری‌سازی کرد

معافیت های جانبازی لغو شده برای واردات خودرو باز می گردند

کاهش چشمگیر تحویل لوازم یدکی خودرو از سوی چینی ها

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی