پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات پس از فروش

حس اعتماد مشتریان، دغدغه‌های ارزشمند رنا

نشست هم اندیشی مدیران نمایندگی خدمات پس از فروش رنا با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت خدمات فنی رنا برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در این نشست سید عباس میرحسینی مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا گفت: در سال‌های اخیر با توجه به شرایط حاکم بر کشور و تحریم […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۶ تیر ۱۳۹۸

نشست هم اندیشی مدیران نمایندگی خدمات پس از فروش رنا با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت خدمات فنی رنا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در این نشست سید عباس میرحسینی مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا گفت: در سال‌های اخیر با توجه به شرایط حاکم بر کشور و تحریم های ظالمانه، وضعیت بنگاه های اقتصادی مساعد نبوده و کم و بیش همه بنگاه ها با این مشکل مواجه بودند و شاهد این بودیم که حجم تولید خودرو به پایین ترین تیراژ خود رسید. اما با همت مضاعف یکایک عناصر کلیدی در صنعت خودرو و برپایه توانمندی و دانش فرزندان ایران عزیز از مشکلات سر بلند بیرون خواهیم آمد.

وی تاکید کرد: افزایش حس اعتماد در مشتریان یکی از دغدغه‌های ارزشمند خدمات فنی رنا است. نمایندگی‌ها، به عنوان بازوی اجرایی خدمات فنی رنا نقش موثری در تقویت حس اعتماد مشتریان دارند. امروز شبکه گسترده و منسجم توزیع قطعه از مزیت‌های رقابتی خدمات فنی رنا است و ما بخاطر برخورداری از چنین شبکه‌ای به خود می‌بالیم.

مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا با اشاره به اینکه افزایش رضایت مشتری در گرو تامین به موقع قطعات با قیمت و کیفیت مناسب و ارائه خدمات بهینه است، تشریح کرد: مشتری انتظار دارد که از خدمات مناسب به همراه قطعات باکیفیت استفاده کند، لذا وظیفه ما در شرکت خدمات فنی رنا این است که این شرایط را برای مشتری فراهم کنیم و نمایندگی‌ها در این زمینه در خط مقدم قرار دارند.

میرحسینی در ادامه با اشاره به کاهش خودروهای تحت پوشش گارانتی و به طبع کاهش مراجعه خودروها به شبکه نمایندگی ها، افزود: در این راستا برنامه وفادارسازی مشتریان را در قالب ایجاد باشگاه مشتریان دنبال می کنیم. ضمن اینکه رقابتی کردن قیمت قطعات، بازاریابی و بازارسازی و کاهش بروکراسی اداری نیز باعث می‌شود خودروهای وارانتی به شبکه نمایندگی ها بازگردند.

انتهای پیام/

مدیران خودرو در صدر رضایت مندی مشتریان برای سومین دوره پیاپی

کسب بالاترین امتیاز رضایتمندی مشتری توسط ایساکو

نفرات برگزیده آزمون جامع مدیران خودرو مشخص شدند

سامانه هوش تجاری در ایساکو اجرا می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی