پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری تیگو5

چری تیگو5 شاسی بلندی مناسب خانواده ها

چری تیگو5 با امکانات متنوع، ایمنی مناسب و کابین جادار، به عنوان گزینه ای قابل قبول در سبد انتخاب های خریداران ایفای نقش می کند. در حال حاضر مدیران خودرو تیگو5 را با شرایطی مناسب و تحویل کوتاه مدت به فروش می رساند. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو نوع تقاضا در بازار خودرو […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۷ تیر ۱۳۹۸

چری تیگو5 با امکانات متنوع، ایمنی مناسب و کابین جادار، به عنوان گزینه ای قابل قبول در سبد انتخاب های خریداران ایفای نقش می کند. در حال حاضر مدیران خودرو تیگو5 را با شرایطی مناسب و تحویل کوتاه مدت به فروش می رساند.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

نوع تقاضا در بازار خودرو ایران طی سال های گذشته برای خودروهای مختلف تغییر کرده است. در سال های اخیر خودروهای شاسی بلند در قله محبوبیت قرار گرفته اند و خریداران برای آن ها سر و دست می شکنند. اما سوال مهم اینجاست که چرا این خودروها در بازار کشورمان پرطرفدار هستند.

دلیل اصلی تمایل بالا برای خرید خودروهای شاسی بلند، کابین جادار و مناسب بودن این خودروها برای سفرهای خانوادگی است. برای همین تقاضای مشتریان شاسی بلندی با ابعاد بزرگ و امکانات متنوع است.

بر اساس این تقاضا شرکت مدیران خودرو ، چری تیگو5 را به عنوان شاسی بلندی جادار با طول تقریبی 4.5 متر  و ارتفاع 1.75 در بازار عرضه کرد. تیگو5 از نظر ایمنی نیز با بهره بردن از امکاناتی مثل ایربگ های جانبی، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی و سیستم ضد هرزگردی، خیال سرنشینان را راحت می کند. همچنین مانیتور 10 اینچی لمسی این خودرو نیز بر جذابیت های داخل کابین افزوده است.

همچنین طبق نظر سنجی های به عمل آمده از مشتریان، اکثر این افراد از کیفیت و خدمات ارائه شده توسط مدیران خودرو کاملا رضایت دارند. نتیجه این رضایتمندی، فروش بیش از 40 هزار دستگاه تیگو5 تا به امروز بوده است.  اگر دنبال شاسی بلندی خانوادگی هستید، در حال حاضر مدیران خودرو، چری تیگو5 را با شرایط مناسب و تحویل کوتاه مدت به فروش می رساند.

پنجه در پنجه!/ جک S5 بخریم یا چری تیگو5 ؟

مدیران خودرو در صدر رضایت مندی مشتریان برای سومین دوره پیاپی

فروش محصولات ام وی ام با تسهیلات ویژه

مدرن سازی میانه بازار/ مقایسه چری آریزو۵، بسترن B30، برلیانس H330 و جک J4

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی