پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو 206 و ال90

کدام آپشن ها از 206 صندوق دار و تندر90 حذف شد؟

وجود تحریم و شرایط نامناسب حاکم بر صنعت خودرو موجب شد تا خودروسازان ملزم به حذف تعداد محدودی از آپشن های محصولات خود شوند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو براساس جدیدترین اطلاعات دریافتی از شرکت ایران خودرو، محصولات خانواده ال90 و پژو 206 SD به سبب وجود تحریم و شرایط حاکم بر صنعت خودرو […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۷ تیر ۱۳۹۸

وجود تحریم و شرایط نامناسب حاکم بر صنعت خودرو موجب شد تا خودروسازان ملزم به حذف تعداد محدودی از آپشن های محصولات خود شوند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

براساس جدیدترین اطلاعات دریافتی از شرکت ایران خودرو، محصولات خانواده ال90 و پژو 206 SD به سبب وجود تحریم و شرایط حاکم بر صنعت خودرو با حذف برخی آپشن‌ها روانه بازار می شوند.

براساس اطلاعات جدید، رینگ آلومینومی از خودروهای تندر90 دنده ای، تندر پلاس دنده ای و تندر پلاس اتوماتیک حذف و رینگ فولادی جایگزین شده است. در بخش سیستم صوتی نیز محصول تندر90 بدون بلندگو درب های عقب و تندرپلاس دنده ای و اتوماتیک بدون پخش CD به متقاضیان واگذار خواهند شد.

همچنین در خودروی پژو 206 صندوق دار هم ترمز عقب کاسه ای بوده و در بخش سیستم صوتی، این سیستم از پورت USB برخوردار نخواهد بود علاوه بر این 2 مورد در بخش تجهیزات ایمنی، این صندوق دار اقتصادی از سنسور دنده عقب بهره مند نخواهد بود.

206 صندوقدار با طراحي ايراني در قسمت عقب فضاي مناسبي را براي سرنشينان فراهم كرده است و ايمني بالايي را براي تمام مسافرانش به ارمغان مي آورد . براي مطابقت بيشتر پژو 206 صندوقدار با شرايط خانواده ها ، سيستم تعليق عقب آن دوباره طراحي و مهندسي شده است تا بيشترين آسايش و رفاه را براي اعضاي خانواده شما به ارمغان بياورد. 206 صندوقدار با موتور 1.6 در يك تيپ وي 8 در ايران خودرو توليد مي شود.

انتهای پیام/

تولید آزمایشی پژو 301 از هفته آینده آغاز می شود

تولید 301 با رقم 10 هزار دستگاه آغاز می شود

خودکار آبی!/ دنا پلاس اتوماتیک چه مشخصاتی دارد؟

افزايش ستاره هاِی كيفی محصولات ايران خودرو در شرايط سخت تحريم

جهت دهی به نقدینگی و منابع مالی، راهکار بهبود مشکلات صنعت خودرو

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • سعید | 24/06/1398 در 19:11

    در مورد حذف شدن برخی امکانات و قطعات از خودروها، این پیشرفت از سالیان زیادیست که از سیاست های خودرو سازان وطنی شده. و سالیانه خودروها بلعکس کل دنیا در وطن ما جای خالی قطعات چشمان خریدار را نوازشی گزنده می‌دهد اما اینکه اگر تحریم موجب می‌شود
    _ قطعاتی حذف شود _قطعاتی چینی شود _قطعاتی ایرانی شود _از موهبتهای بهینه سازی ها که مشکلات فراوان برای همه اعم از خریدار و سرنشین و عابرین بی گناه را درگیر میکند_ و بسیاری موارد دیگر را موجب می‌شود سوالی دارم که یقینا سوال اکثریت هموطنان است با این اوصاف برای این افزایش غیرقابل قبول قیمت در برابر حذف قطعات، چینی کردن آنها یا بهینه بمعنای جدید را یکی از مسئولین توجیه کند…

کیوسک مطبوعاتی