پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگوی پارس خودرو

معلولان با قیمت قبلی، خودرو دریافت می کنند

مدیر بازاریابی و پشتیبانی فروش و تحویل شرکت پارس خودرو گفت: مقرر شد به این معلولان خودروی جایگزین دنده اتوماتیک با قیمت قبل تحویل داده شود که جزئیات طرح طی هفته آینده نهایی و اعلام خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حسام الدین قاسم زاده، مدیر بازاریابی و پشتیبانی فروش و تحویل شرکت […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۹ تیر ۱۳۹۸

مدیر بازاریابی و پشتیبانی فروش و تحویل شرکت پارس خودرو گفت: مقرر شد به این معلولان خودروی جایگزین دنده اتوماتیک با قیمت قبل تحویل داده شود که جزئیات طرح طی هفته آینده نهایی و اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حسام الدین قاسم زاده، مدیر بازاریابی و پشتیبانی فروش و تحویل شرکت پارس خودرو در این مورد اظهار کرد: تعدادی از معلولین در سال 95 برای خرید خودرو از شرکت پارس خودرو ثبت نام کرده بودند که قرار بود با دریافت تسهیلات، خودرو را از شرکت پارس خودرو تحویل بگیرند ولی با تشدید تحریم‌ها، امکان ادامه طرح برای شرکت مقدور نبود.

وی با بیان اینکه تعداد معلولانی که در این طرح ثبت نام کرده و هنوز خودرو تحویل نگرفته اند انگشت‌شمار است، افزود: مقرر شد به این معلولان خودروی جایگزین دنده اتوماتیک با قیمت قبل تحویل داده شود که جزئیات طرح طی هفته آینده نهایی و اعلام خواهد شد.

به گفته قاسم زاده، طرح فروش خودرو با گیربکس اتوماتیک برای معلولین اواخر سال 95 در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پارس‌ خودرو اجرا شد که بر این اساس معلولان می‌توانستند به صورت اقساطی خودرو دنده اتومات خریداری کنند.

انتهای پیام/

پارس خودرو نسبت به گذشته بهره وری بیشتری دارد

طرح جایگزینی محصولات برلیانس شرکت سایپا ویژه تیر 98 اعلام شد

وظیفه روابط عمومی جریان سازی و بهبود تصویر سازمان در جامعه است

جزئیات جدیدترین بخشنامه سایپا / متقاضیان خودروهای رنو و برلیانس بخوانند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی