پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نوسازی ناوگان تاکسی-ایران خودرو

فرسودگی تاکسی ها اصلی ترین عامل روشن نکردن کولر توسط رانندگان

به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران برخی از تاکسی‌ها فرسوده هستند و خودرویشان هم قابل تعمیر نیست. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره استفاده از کولر در تاکسی‌ها، اظهار کرد: بارها اعلام کرده‌ایم که باید از کولر در تاکسی‌ها استفاده شود، اما مشکل اینجاست که برخی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۲ تیر ۱۳۹۸

به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران برخی از تاکسی‌ها فرسوده هستند و خودرویشان هم قابل تعمیر نیست.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره استفاده از کولر در تاکسی‌ها، اظهار کرد: بارها اعلام کرده‌ایم که باید از کولر در تاکسی‌ها استفاده شود، اما مشکل اینجاست که برخی از تاکسی‌ها فرسوده هستند و خودرویشان هم قابل تعمیر نیست این در حالی است که رانندگان تاکسی‌های فرسوده در سایت نوسازی خودرو ثبت‌نام هم کرده‌اند اما خودرویی برای جایگزینی و تحویل وجود ندارد.

وی در خصوص تاکسی‌هایی که فرسوده نیستند اما رانندگان آن اقدام به روشن کردن کولر برای مسافران نمی‌کنند، بیان کرد: از گذشته تا دلتان بخواهد برخوردهای قهری و تنبیهی با تاکسیران‌ها وجود داشته است اما در اقدامی جدید سامانه تشویقی راه‌اندازی کرده‌ایم که شهروندان می‌توانند با استفاده از آن به رانندگانی که از سیستم سرمایشی و گرمایشی برای مسافر استفاده می‌کنند، نظافت خودرو و رفتار مناسبی دارند، امتیاز بدهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: با شماره‌گیری کد #777*137* و ثبت امتیاز توسط مسافران، مجموع امتیازها در باشگاه رفاه تاکسیران‌ها، تبدیل به پول می‌شود. این اقدام می‌تواند رفتارهای مثبت رانندگان را تشویق و افزایش دهد.

وی افزود: راه برخورد با رانندگانی که علی رغم فرسوده نبودن خودرو، از کولر استفاده نمی‌کنند شکایت از طریق سامانه 1888 است. در صورت ثبت شکایت مسافران، تاکسیران به سازمان تاکسیرانی احضار می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

تاکسی داران باید حمایت شوند

با متخلفان افزایش نرخ کرایه تاکسی برخورد می کنیم

نرخ جدید کرایه ها روی تمامی ایستگاه های تاکسی نصب شده است

لزوم تجدید نظر در نرخ کرایه تاکسی

افزایش 23 درصدی نرخ کرایه با توجه به تورم زیاد نیست

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی