پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه خودرو

روند کاهش قیمت خودرو در بازار تداوم دارد

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: آرامش در بازار خودرو حکم فرماست و روند نزولی قیمت ها ادامه دار است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو از آرامش حاکم در بازار خودرو خبر داد و اشاره کرد: روند نزولی قیمت خودرو، با کندی درحال حرکت است. وی با […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۳ تیر ۱۳۹۸

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: آرامش در بازار خودرو حکم فرماست و روند نزولی قیمت ها ادامه دار است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو از آرامش حاکم در بازار خودرو خبر داد و اشاره کرد: روند نزولی قیمت خودرو، با کندی درحال حرکت است.

وی با اشاره به قیمت‌ خودرو‌های داخلی و وارداتی در بازار، اظهار کرد: طی 10 تا 15 روز گذشته، قیمت پژو 206 تیپ 2 از 86 میلیون به 81 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 5 از 102 میلیون به 96 میلیون تومان، پژو 405 از 81 میلیون به 78 میلیون تومان، سمند ال ایکس از 85 میلیون به 81 میلیون تومان، سانتافه به 825 میلیون تومان،

سراتو حدود 500 میلیون تومان، کلئوس به 850 میلیون تومان، النترا به 520 میلیون تومان، سوناتا به 740 میلیون تومان رسید.

به گفته موتمنی، خودروی ساینا از 58 میلیون و 500 هزار به 59 میلیون و 500 هزار تومان رسیده و تنها خودرویی محسوب می شود که درحدود یک میلیون تا یک میلیون و 500 هزار تومان گران شده است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در پایان با توجه به کاهش قیمت محصولات ایران خودرو در بازار گفت: طی 10 روز گذشته تغییر قیمت محسوسی در خودرو‌های وارداتی مشاهده نمی‌شود و تقریبا قیمت‌ها ثابت مانده است.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اعلام قیمت تمام شده خودروهای داخلی تا ماه آینده

کمیابی عامل گرانی روغن موتور در بازار

3 هزار دستگاه خودرو وارداتی شماره گذاری شد

علت آشفتگی بازار خودرو هجوم نقدینگی است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی