پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پلاک مخدوش شده

معرفی مخدوش کنندگان پلاک به مراجع قضایی

به گفته ی جانشین معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، افرادی که پلاک وسایل نقلیه خود ار مخدوش کنند به مرجع قضایی معرفی می شوند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ سید مسلم موسوی جانشین معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به برخورد پلیس با موتور سیکلت‌های پلاک […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۹ تیر ۱۳۹۸

به گفته ی جانشین معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، افرادی که پلاک وسایل نقلیه خود ار مخدوش کنند به مرجع قضایی معرفی می شوند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ سید مسلم موسوی جانشین معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به برخورد پلیس با موتور سیکلت‌های پلاک مخدوش اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی مسئولیت دارد در مقاطع زمانی مختلف طرح‌های متفاوتی را اجرا کند، که یکی از این طرح‌ها برخورد با موتورسیکلت‌هایی است که پلاک‌هایشان را مخدوش می‌کنند.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها به صورت دوره‌ای در مورد آنهایی که پلاک‌هایشان را مخدوش می‌کنند انجام می‌شود، بیان کرد: متخلفان سریعا به مرجع قضایی جهت برخورد معرفی می‌شوند.

جانشین معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: این طرح برای رانندگان وسایل نقلیه‌ای که می‌خواهند وارد محدوده زوج و فرد و طرح اصلی شوند نیز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مشکلی با شماره گذاری خودروهای سواری دیزلی نداریم

۵۰ هزار تومان جریمه برای شیشه دودی / معیار تشخیص شیشه دودی چیست؟

اگر دیدیم خودرویمان در محل پارک شده نیست، چه کنیم؟

با انجام این 8 تخلف موتورسیکلت توقیف می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی