پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید رئیس سازمان استاندارد از غرفه سایپا

خطای انسانی مهمترین عامل تصادفات است

به گفته ی رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، بخش مهمی از تلفات جاده‌ای کشور تنها به‌ علت ایمنی خودروها نیست بلکه مربوط به خطاهای رانندگان و عدم استفاده صحیح از خودرو عامل تصادفات است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد در بازدید از غرفه سایپا در نخستین نمایشگاه فرصت‌های […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۳۰ تیر ۱۳۹۸

به گفته ی رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، بخش مهمی از تلفات جاده‌ای کشور تنها به‌ علت ایمنی خودروها نیست بلکه مربوط به خطاهای رانندگان و عدم استفاده صحیح از خودرو عامل تصادفات است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد در بازدید از غرفه سایپا در نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید اظهار کرد: خودروهای پرتیراژ داخلی تنها عامل تصادفات جاده ای نیستند و عامل انسانی بخش مهمی از بروز مشکلات در این عرصه است.

وی بیان کرد: سازمان استاندارد مرجع نهایی تعیین کیفیت و استاندارد محصولات تولیدی خودروسازان است.

این مقام مسئول ادامه داد: تلفات جاده‌ای کشور تنها به‌ علت ایمنی خودروها نیست بلکه بخش مهمی از آن مربوط به خطاهای رانندگان و عدم استفاده صحیح از خودرو است.

به‌گفته پیروزبخت در حال حاضر آزمون‌های استانداردی بسیاری از خودروهای ساخت داخل نهایی شده و این محصولات موفق به کسب این استانداردها شده‌اند.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به برگزاری نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی در اختیار خودروسازان و قطعه‌سازان قرار خواهد داد تا از ظرفیت‌های جدید داخلی بهره‌برداری کنند.

پیروزبخت در این راستا تشریح کرد: بومی‌سازی قطعات خودرو در کشور با همکاری و نظارت سازمان ملی استاندارد ایران صورت خواهد گرفت تا اجرای این پروژه با رعایت بیشترین استانداردها صورت گیرد.

انتهای پیام/

خودروسازان در یک قدمی توقف تولید برخی از محصولاتشان

شماره گذاری خودروها منوط به تایید سازمان استاندارد

قرارداد داخلی‌سازی قطعات خودرو میان گروه سایپا و قطعه‌سازان امضا شد

واگذاری کامل خودروسازان تا سال 99

مجمع عمومی عادی سالیانه پارس خودرو برگزار شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی