پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

باند فرودگاه

اتصال تمام فرودگاه های کشور به مرکز ایمنی و اضطراری

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: تا پایان سال جاری تمام فرودگاه های کشور به مرکز عملیات ایمنی و اضطراری متصل خواهند شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  سیاوش امیر مکری مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران امروز در مراسم افتتاح مرکز عملیات ایمنی و اضطراری این شرکت اظهار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد: مکانی […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۳۰ تیر ۱۳۹۸

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: تا پایان سال جاری تمام فرودگاه های کشور به مرکز عملیات ایمنی و اضطراری متصل خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

سیاوش امیر مکری مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران امروز در مراسم افتتاح مرکز عملیات ایمنی و اضطراری این شرکت اظهار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد: مکانی که امروز به عنوان مرکز عملیات ایمنی اضطراری به بهره‌برداری می‌رسد، زمانی مرکز کنترل فضای کشور بود. آن زمان هدایت پروازها به سیستم‌های ارتباطی محدود بود، اما در سال 80 مرکز کنترل فضای کشور به تهرانسر منتقل شد و امروز این سالن به عنوان مرکز عملیات ایمنی اضطراری شرکت فرودگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی اشاره کرد: پس از وقوع اتفاقات جوی اخیر و سیلاب و امثال آن به نظرمان رسید که ضرورت دارد هر چه زودتر این مرکز افتتاح شود.

این مقام مسئول ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تصمیم گرفتیم فعالیت و عملیات این مرکز به عملیات ایمنی و اضطراری تبدیل شود.

امیرمکری اظهار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد: بلافاصله پس از افتتاح این مرکز 9 فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، مشهد، تبریز، زاهدان، شیراز، بندرعباس، اصفهان، کرمان و یزد تحت پوشش کامل فعالیت‌های این مرکز قرار می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: از آذرماه سال جاری 33 فرودگاه مرز هوایی و تا پایان امسال همه فرودگاه‌های کشور به این مرکز متصل خواهند.  شد.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

طرح اتوبوس هوایی، همچنان رو هوا / احتمالا در دوره بعد این طرح افتتاح می شود

قیمت بلیت هواپیما نجومی شده است؟

دولت به دنبال خرید هواپیماهای دست‌دوم؛ هواپیما با عمر بالای ۵ سال خریداری نشود

درآمد بالای ایران از محل تردد هواپیما های خارجی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی