پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هایما S7

هایما S7 پلاس چه تغییراتی را تجربه کرده است؟

طبق اخبار منتشر شده ، جزییات به نمایش گذاشته شده در غرفه ساپکو و عکس های منتشر شده از خط تولید آزمایشی، به نظر می رسد ایران خودرو قصد دارد در آینده ای نزدیک کراس اووری به اسم هایما S7 پلاس را عرضه کند. این خودرو همان هایما S7 است که در جزییات دستخوش تغییراتی […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۵ مرداد ۱۳۹۸

طبق اخبار منتشر شده ، جزییات به نمایش گذاشته شده در غرفه ساپکو و عکس های منتشر شده از خط تولید آزمایشی، به نظر می رسد ایران خودرو قصد دارد در آینده ای نزدیک کراس اووری به اسم هایما S7 پلاس را عرضه کند. این خودرو همان هایما S7 است که در جزییات دستخوش تغییراتی شده.

به گزارش پایشگاه خبری رسمی جوان خودرو

تولید آزمایشی هایما S7 پلاس در ایران خودرو خراسان آغاز شده است و گویا قرار نیست نسخه فیس لیفت این خودرو به بازار عرضه شود. تغییرات ظاهری هایما S7 پلاس آنچنان گسترده نیستند و از جمله آن ها می توان به آیینه های جانبی جدید (مشابه هایما S5) اشاره کرد.

هایما s7 پلاس

همچنین با کاورهای مشکی فاصله میان شیشه های جانبی عقب پوشانده شده و لچکی عقب با پنجره های جانبی یکپارچه شده است. این در حالی است که گل پخش کن های سپر عقب و گلگیر جلو نیز تغییر کرده اند و  در کنار نشان S7 علامت + نصب شده است.

هایما s7 پلاس

تغییرات کابین هایما S7 پلاس

البته تغییرات جدید هایما S7 پلاس داخل کابین گسترده تر است. برای تزیین کابین از تریمی جدید استفاده شده و پوشش صندلی ها ترکیبی از چرم و پارچه است. همچنین پوشش رودری ها و کنسول جلو نیز تغییر کرده و دوختی متفاوت دارد.

صندلی های مشکی رنگ که با دوخت قرمز فرمی اسپرت دارند، در قسمت جلو به گرمکن 3 حالته مجهز شده اند و طبق برچسب نصب شده روی این صندلی در غرفه ساپکو، قابلیت تنظیم به صورت برقی در 8 جهت برای آن در نظر گرفته شده است.

هایما s7 پلاس

همچنین نمایشگر کنسول جلوی هایما S7 پلاس نیز تغییر کرده و بزرگ تر از قبل است. به این صفحه نمایش لمسی که کشیده تر از قبل است، ویژگی های جدیدی اضافه شده است. سیستم تهویه مطبوع تک کاناله هایما S7 پلاس به طور کلی تغییر کرده و دکمه های تنظیم ان به صورت لمسی عمل می کنند.

هایما S7 نخستین‌بار در سال ۲۰۱۲ به بازار آمد. اما مدل عرضه‌شده در کشورمان، نسخه فیس‌لیفت این مدل، یعنی S7 است که در سال ۲۰۱۳ روانه بازار شده است.

هایما S7

S7 به عنوان یک شاسی بلند چینی، با توجه به ویژگی‌های مناسب، توانست موقعیت خوبی را میان سایر رقبای هم‌وطن‌اش در بازار کسب کند. بعد از مدل اولیه هایما S7 ، نسخه مجهز به موتور توربوشارژ در سال 96 عرضه شد. مدل توربو در بخش‌هایی از ظاهر، تجهیزات موتوری و گیرباکس دچاری تغییراتی شد و کیفیت‌اش نیز نسبت به قبل بهبود یافت. هایما S7 در آخرین بررسی های به عمل آمده، توانسته بود 3 ستاره در کارنامه کیفیت خود ثبت کند. حالا باید دید که ایران خودرو در کنار این تغییرات، فکری به حال افزایش کیفیت هایما S7 هم کرده یا نه؟

هایما S7

مشخصات فنی هایما S7 توربوشارژ

کلاس: کراس‌اوور
گیرباکس: 6 سرعته اتوماتیک
محور متحرک: دیفرانسیل جلو
پیشرانه: 4 سیلندر توربو
حجم موتور: 1.8 لیتری
قدرت: 170 اسب‌بخار در 5500 دور
گشتاور: 230 نیوتن‌متر در 4500 دور
حداکثر سرعت: 170 کیلومتربرساعت
مشخصات تایر: 235 با رینگ 17 اینچی
مصرف سوخت: 9.6 لیتر
حجم باک: 61 لیتر

هایما S7

3 تفنگدار/مقایسه چانگان CS35، هایما S5 و جک S3

پنجه در پنجه!/ جک S5 بخریم یا چری تیگو5 ؟

پنجمین ستاره/ نگاهی به جک S5 اتوماتیک و مزیت های آن نسبت به رقبا

هایماهای توربوشارژ ایران خودرو/ بررسی هایما S7 توربو و هایما S5

برگ های برنده هایما S5 کدامند؟

400 کیلومتر تست و بررسی میدانی بی وای دی S6 در شهر و جاده/ از کویر کرمان تا کوهستان دیزین

تغییر دهنده معادله بازار کراس اوورهای چینی/ بررسی چانگان CS75

مقایسه چری تیگو7 و زوتی کوپا توربو / پرچمداران چینی در بازار ایران

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی