پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قطار

60 صندلی از 165 صندلی موجود در قطار تهران-آنکارا فروش رفت/ لزوم وجود گذرنامه حین خرید بلیت

به گفته ی معاون مسافری شرکت راه آهن، فروش بلیت قطار تهران-آنکارا از روز گذشته آغاز شده که از محموع 165 صندلی موجود 60 صندلی فروخته شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو میرحسن موسوی معاون مسافری راه‌آهن در ارتباط با نحوه تهیه بلیت قطار تهران-آنکارا که از روز گذشته آغاز شده است، بیان […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۷ مرداد ۱۳۹۸

به گفته ی معاون مسافری شرکت راه آهن، فروش بلیت قطار تهران-آنکارا از روز گذشته آغاز شده که از محموع 165 صندلی موجود 60 صندلی فروخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

میرحسن موسوی معاون مسافری راه‌آهن در ارتباط با نحوه تهیه بلیت قطار تهران-آنکارا که از روز گذشته آغاز شده است، بیان کرد: تاکنون ۶۰ صندلی از قطار تهران-آنکارا، با ظرفیت ۱۶۵ صندلی، از طریق آژانس‌های مجاز فروش بلیت قطار به فروش رفته است.

وی در خصوص تنها مرکز فروش بلیت تهران-آنکارا که آژانس های مسافرتی است تشریح کرد: از آن منظر که برای تهیه بلیت این قطار ضرورت دارد مسافران حتماً گذرنامه داشته باشند و همچنین گذرنامه باید دارای تاریخ معتبر باشد، فعلاً فروش بلیت قطار تهران-آنکارا از طریق آژانس‌ها انجام می‌شود که لازم است مسافر گذرنامه خود را هنگام تهیه بلیت ارائه دهد.

معاون مسافری شرکت راه آهن اشاره کرد: به هر حال اگر فروش اینترنتی بلیت قطار تهران-آنکارا از طریق سایت و بدون پاسپورت انجام شود، ممکن است مسافری بلیت قطار تهران آنکارا را تهیه کند اما در ایستگاه رازی و در مرز ترکیه به دلیل نداشتن گذرنامه مجبور شود از قطار پیاده شود ضمن آنکه ما ‌امکان بازگرداندن مسافر را از آنجا نداریم.

موسوی در این راستا ادامه داد: البته در حال بررسی هستیم تا در صورت امکان مسافر بتواند کپی گذرنامه خود را در سایت مجاز خرید بلیت قطار بارگذاری کند و از آن طریق امکان تهیه بلیت داشته باشد.

معاون مسافری راه‌آهن افزود: مسافران فعلا برای تهیه بلیت قطار تهران-آنکارا به آژانس‌های مجاز سطح شهر مراجعه کنند.

وی همچنین ادامه داد: فعلاً ۶۰ صندلی از ظرفیت ۱۶۵ صندلی قطار تهران-آنکارا که معادل‌ یک و نیم سالن است، به فروش رفته است.

معاون مسافری راه‌آهن گفت: اما امروز اعلام کردیم که اگر تقاضا برای این قطار افزایش یافت، یک تا دو سالن دیگر نیز به این قطار اضافه شود.

لازم به ذکر است که قیمت بلیت قطار تهران-وان ۲۰ یورو و قیمت بلیت قطار تهران-آنکارا ۴۳ یورو است‌.

انتهای پیام/

هر یک لاین حرکتی قطار 350 میلیارد تومان اعتبار لازم دارد

فروش بلیت قطارهای نوروزی از 16 بهمن آغاز می شود

چگونه بلیط قطار و بلیط هواپیما خارجی و داخلی را با پایین ترین قیمت تهیه کنیم؟

سیستم فروش بلیت قطار ارتقا می یابد

آشفته بازار نرخ بلیت هواپیما و قطار مشهد

نحوه دریافت بلیت قطار اربعین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی