پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات سایپا

قيمت هيچ‌ يک از محصولات سايپا افزايش نيافته است

معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا گفت: سايپا با استقبال از كاهش قيمت‌ها در بازار، هيچ‌گونه افزايشي در قيمت محصولات خود نداده و خواهان آرامش بازار است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حسين كاظمي معاون بازاريابي و فروش سايپا با اشاره به ثبات قيمت محصولات سايپا در ماه‌هاي اخير اظهار کرد: در حال […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۹ مرداد ۱۳۹۸

معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا گفت: سايپا با استقبال از كاهش قيمت‌ها در بازار، هيچ‌گونه افزايشي در قيمت محصولات خود نداده و خواهان آرامش بازار است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حسين كاظمي معاون بازاريابي و فروش سايپا با اشاره به ثبات قيمت محصولات سايپا در ماه‌هاي اخير اظهار کرد: در حال حاضر با گذشت چند ماه از تغيير دستورالعمل قيمت‌گذاري خودرو، سايپا به عرضه محصولات خود با قيمت ثابت ادامه مي‌دهد.

وي با اشاره به افزايش قيمت برخي از خودروهاي توليد داخل گفت: هيچ‌يك از اين افزايش قيمت‌ها مربوط به سايپا نبوده و اين گروه خود را ملزم به حفظ ثبات مي‌داند.

كاظمي تصريح كرد: سايپا ظرفيت روزانه فروش فوري اعتباري محصولات خود را نيز تا حد ممكن افزايش داده تا مصرف‌كنندگان واقعي بتوانند از مزيت‌هاي موجود در آن استفاده كنند.

معاون بازاريابي و فروش سايپا گفت: افزوده شدن خودرو تيبا به سبد محصولات قابل عرضه در طرح فروش اعتباري از ديگر اقداماتي بود كه با هدف پوشش نيازهاي مختلف بازار صورت گرفت.

وي ادامه داد: بازار خودرو در حوزه قيمتي روند كاهشي را تجربه مي‌كند و گروه سايپا نيز با هدف كمك به حفظ و بهبود وضع موجود، علاوه بر ثابت‌نگه‌داشتن قيمت محصولات خود، عرضه به بازار را با سرعت بيشتري دنبال مي‌كند.

وي از بازگشت امكان اعلام قيمت‌ها در سايت‌هاي اينترنتي خريد و فروش كالا به سايت‌هاي اينترنتي خريد و فروش خودرو انتقاد كرد و خواستار خريد محصولات سايپا توسط مشتريان از طريق سايت رسمي اين گروه شد.

كاظمي افزود: سايپا به كنترل قيمت محصولات خود در بازار و از بين بردن واسطه‌گري‌ها از طريق كاهش فاصله قيمت كارخانه و بازار ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

تحويل ۷۰ هزار محصول سايپا به مشتریان در 2 ماه

شرایط فروش نقد و اقساط محصولات شرکت سایپا ویژه ۶ مرداد

تبدیل بهتر است یا ماندن؟

ساینا هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشته است/ ارسال دعوت‌نامه با قيمت مصوب براي همه مشتريان

تغییر قیمت ساینا با ارسال دعوتنامه های جدید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی