پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جک s4

محصول جدید کرمان موتور در راه است/ کرمانی ها با جک S4 از تحریم گذشتند!

جک S4 به تازگی در اداره فروش شرکت کرمان موتور در جاده مخصوص تهران-کرج دیده شده و احتمالا در شش ماهه دوم سال راهی بازار ایران می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو حتی با این که این روزها تحریم های ظالمانه آمریکا مشکلات بسیاری برای خودروسازان کشور و دیگر صنایع ایجاد […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۵ مرداد ۱۳۹۸

جک S4 به تازگی در اداره فروش شرکت کرمان موتور در جاده مخصوص تهران-کرج دیده شده و احتمالا در شش ماهه دوم سال راهی بازار ایران می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

حتی با این که این روزها تحریم های ظالمانه آمریکا مشکلات بسیاری برای خودروسازان کشور و دیگر صنایع ایجاد کرده است، باز هم خودروسازان کشور دست از تلاش برنداشتند. مصادف این حرف را باید در کرمان موتور جست و جو کرد. زیرا خبرهای رسیده از این خودروساز حاکی از آن است که کرمانی ها قرار است به زودی محصولی جدید را روانه بازار ایران کنند.

جک s4

این خودرو که یک کراس اُور کامپکت خانوادگی است جک S4 نام دارد. این خودرو که به تازگی در اداره فروش شرکت کرمان موتور در جاده مخصوص تهران-کرج دیده شده است، احتمالا در شش ماهه دوم سال راهی بازار ایران می شود. این خودرو یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر دارد که با کمک سیستم توربوشارژر می تواند تا 148 اسب بخار نیرو تولید کند. این خودرو احتمالا با گیرباکس اتوماتیک CVT در کرمان تولید خواهد شد.

جک s4

طراحی این خودرو کاملا به روز است و می توان رگه هایی از طراحی کراس اورهای کره ای را در نمای ظاهری آن دید. همچین در بخش داخلی نیز با توجه به تعدد کلید ها و دکمه های کنترلی روی کنسول و فرمان به نظر می رسد از نظر تجهیزات ایمنی و آپشن ها در سطح بالایی قرار داشته باشد. هر چند نمونه مشاهده شده در کرمان موتور از خودروهای مورد تست به شمار می رود و به همین دلیل نمی توان به طور قطع از سطح امکانات و آپشن های نمونه تولید تجاری حرف زد.

هنوز از قیمت نمهایی این خودرو اطلاعاتی در دست نیست اما به نظر می رسد این خودرو در نهایت بسته به سطح تجهیزات بین 230 تا 250 میلیون تومان قیمت خواهد داشت. در آینده فرزند جدید کرمان موتور را بیشتر موشکافی می کنیم.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی