پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خیابان شهید بهشتی

هر منطقه یک خیابان کامل / خیابان بهشتی و مطهری گزینه های محتمل این طرح

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، گفت: قرار است هر منطقه یک خیابان را به عنوان خیابان کامل معرفی کند و خیابان های مطهری و بهشتی از گزینه های محتمل خیابان کامل هستند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو یوسف حجت مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۶ مرداد ۱۳۹۸

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، گفت: قرار است هر منطقه یک خیابان را به عنوان خیابان کامل معرفی کند و خیابان های مطهری و بهشتی از گزینه های محتمل خیابان کامل هستند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

یوسف حجت مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید به راه‌ اندازی خیابان «کامل» در شهر تهران با بیان اینکه مدیریت شهری به سمت ایجاد خیابان کامل حرکت می‌کند، اظهار کرد: بر اساس طرح خیابان کامل، بخشی از خیابان تبدیل به پیاده‌رو خواهد شد، اما مسیر خودرو حذف نمی‌شود ولی عمدتا به خودروهای عمومی اختصاص داده می شود.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه در طرح خیابان کامل، فضای خیابان عمدتا به حمل و نقل عمومی اختصاص داده می‌شود و فضا برای تردد حمل و نقل شخصی تنگ‌تر می‌شود گفت: قرار است هر منطقه یک خیابان را به عنوان خیابان کامل معرفی کند، اما هنوز در مورد این مهم تصمیم‌گیری نشده است، اما خیابانهای مطهری و بهشتی از گزینه‌های محتمل خیابان کامل هستند.

وی با بیان اینکه براساس طرح خیابان کامل، پیاده‌روها تبدیل به محل‌های جذاب و با نشاط خواهند شد که تردد مردم در آن صرفا یک رفع تکلیف بی روح نبوده و عابرین با آرامش و سرگرمی مواجه خواهند بود، افزود: در مدیریت شهری جدید اولویت با مردم است.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

صدور کارت سوخت تنها برای تاکسی داران فعال

4 رام قطار وارد خطوط متروی پایتخت شد

نیاز پایتخت به راه اندازی 6 خط مترو

ورود دوچرخه به مترو در روزهای تعطیل بلامانع است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی