پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سهمیه بندی بنزین-کارت سوخت

توزیع نیمی از 650 هزار کارت سوخت تحویل شده به شرکت پست

به گفته ی مدیر عامل شرکت پست، حدود 50 درصد از کارت سوخت یا تحویل داده شده به این شرکت در تهران توزیع شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مهدی مقصودی مدیرعامل پست کشور گفت: از سال 93 که تقریبا استفاده از کارت سوخت از حالت اجبار خارج و در حالت اختیار قرار […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۳ مرداد ۱۳۹۸

به گفته ی مدیر عامل شرکت پست، حدود 50 درصد از کارت سوخت یا تحویل داده شده به این شرکت در تهران توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مهدی مقصودی مدیرعامل پست کشور گفت: از سال 93 که تقریبا استفاده از کارت سوخت از حالت اجبار خارج و در حالت اختیار قرار گرفت؛ مقداری کم توجهی به این موضوع شد و از این سال کارت‌های سوختی که به هر حال در شرکت ملی پست نتوانستیم توزیع کنیم، در باجه‌های ما معطله شدند.

وی ادامه داد: طبق مصوبه تیر ماه 98 هیئت دولت، شهروندان چهار استان تهران، البرز، اصفهان و آذربایجان شرقی مکلف هستند از 20 مرداد برای سوخت گیری به صورت الزامی از کارت سوخت استفاده کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: از تاریخ 26 تیر ماه، 650 هزار کارت سوخت توسط ستاد کارت سوخت از طریق شرکت نفت تحویل شرکت پست شد و تا به امروز توانستیم 50 درصد این کارت‌ها را در تهران توزیع کنیم.

مدیر عامل پست کشور اشاره کرد: زمان مراجعه مامورین پست به درب منزل هموطنان، در صورت عدم حضور افراد در خانه، اعلامیه ای از سوی مامور پست در محل نصب می‌شود که فردا مجددا در ساعت تعیین شده برای ارائه کارت حضور داشته باشید و در صورت عدم حضور مجدد، مرسوله در باجه‌های پست دپو می‌شود.

مقصودی بیان کرد: در برخی از مواقع ممکن است مالک کارت تغییر کند و یا در زمان حضور مامورین پست برای تحویل آن مدارک از سوی هموطنان ناقص باشد، توصیه ما به هموطنان این است که برای دریافت کارت سوخت حتما باید کارت یا سند خودرو و یا مدرکی که بتواند هویت شخص را احراز کند لازم است.

وی در این راستا ادامه داد: از سال 93 بخشی از همطنان که این کارت‌های سوخت را به فراموشی سپردند و درحال جاضر به تکاپو افتادند که برای دریافت کارت سوخت اقدام کنند. خواهش ما این است که حتما قبل از اقدام جهت دریافت کارت سوخت خودرو خود از طریق مراجعی که اطلاع رسانی شده مبنی براین که آیا کارت سوخت برای شخص صادرشده و یا خیر، اقدام کنند.

مدیر عامل پست کشور اظهار کرد: مکانیزم شرکت پست به این نحوه است که ما میلیون‌ها مرسوله داریم و اینکه بدانیم در حال حاضر مرسوله کجاست، نیاز به شناسه مرسوله داریم که قاعدتا هرکسی که این شناسه را داشته باشد می‌تواند با مراجعه به سایت شرکت پست رهگیری و محل دریافت متقاضی کارت سوخت یافت می‌شود.

مقصودی گفت: تعداد زیادی از هموطنان شماره مرسوله را ندارند، سامانه‌ای به عنوان 110، 120، 2040 طراحی شده و شماره هویتی خودرو را در این سامانه ارسال تا شماره مرسوله اخذ و با مراجعه به پست مربوطه نسبت به دریافت کارت سوخت خودرو خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

استفاده از کارت سوخت الزامی شد

نیمی از هموطنان جهت ثبت نام کارت سوخت المثنی خود تاکنون اقدام نکرده اند

مردم نگران دریافت سوخت نباشند

توزیع روزانه 40 هزار کارت توسط شرکت پست

4 رقم سمت راست کد ملی، رمز پیش فرض کارت سوخت ها است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی