پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای دپو شده

تحویل 20 هزار خودروی دپو شده به مشتریان

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: با ورود دستگاه قضایی و پیگیری‌های انجام‌شده ۲۰ هزار خودروی دپو شده به مشتریان واگذار می‌شود. ناصر سراج در بانه در پاسخ به این سؤال که “پیگیری سازمان بازرسی کل کشور در مورد قراردادهای خودروسازان چه شد؟”، به وضعیت نابسامان صنعت خودرو کشور اشاره کرد و اظهار داشت: چند […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۷ مرداد ۱۳۹۸

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: با ورود دستگاه قضایی و پیگیری‌های انجام‌شده ۲۰ هزار خودروی دپو شده به مشتریان واگذار می‌شود.

ناصر سراج در بانه در پاسخ به این سؤال که “پیگیری سازمان بازرسی کل کشور در مورد قراردادهای خودروسازان چه شد؟”، به وضعیت نابسامان صنعت خودرو کشور اشاره کرد و اظهار داشت: چند روز قبل، «وزیر صنعت، معدن و تجارت، کل خودروسازان، قطعه‌سازان و شورای روابط و تعزیرات را دعوت به جلسه کرد و به‌طور کامل مشکلات را بررسی کردیم که تعداد زیادی ماشین در شهرها و استان‌های مختلف دپو شده بود.

وی با بیان اینکه مشکل اساسی خودروسازها مربوط به قطعه‌سازان بود که قطعات مورد نیاز را در اختیار خودروسازها قرار نمی‌دادند، افزود: با ورود دستگاه قضایی و پیگیری‌های انجام‌شده این مشکل مرتفع شد و ۲۰ هزار خودروی دپوشده به مشتریان واگذار می‌شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: پیگیری‌های قوه قضائیه در این زمینه همچنان ادامه دارد و این اطمینان را به مردم عزیز می‌دهیم که سازمان بازرسی کل کشور تا به‌دست آوردن نتیجه مطلوب پیگیر رفع مسائل و مشکلات حوزه صنعت خودرو است.

وی هشدار داد: باید مفسدان بدانند که قوه قضائیه در مبارزه با آنان به‌جد پای کار است و ریز به ریز تخلفات را رسیدگی و در مقام برخورد بدون توجه به جایگاه افراد عمل می‌کند.

منبع: تسنیم

کاهش آمار خودروهای ناقص / دلیلی برای احتکار توسط خودروساز وجود ندارد

کشف 800 خودرو احتکار شده در استان البرز

رد شائبه احتکار توسط وزیر صنعت/ وجود تعدادی خودرو ناقص در پارکینگ خودروسازها به منزله احتکار نیست 

یک کارشناش حوزه روان کارها: 30 درصد روغن موتور تولید داخل احتکار می شود

رد شائبه احتکار خودرو توسط رئیس کمیسیون صنایع مجلس / خودروسازان باید قطعه دپو می کردند

کدام یک از خودروهای وارداتی مشمول ترخیص از گمرک می شوند؟/ خودروهای دپو شده در گمرک چقدر می ارزند؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی