پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات پس از فروش مدیران خودرو

کمپین تابستانی شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو

کمپین تابستانی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو ( MVS) از روز شنبه مورخ ۲۶ مرداد ماه آغاز شده و روز ۷ شهریورماه پایان خواهد پذیرفت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در این کمپین شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در راستای ارائه خدمات تابستانی قبل از سفر به مشتریان خودروهای ام […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲ شهریور ۱۳۹۸

کمپین تابستانی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو ( MVS) از روز شنبه مورخ ۲۶ مرداد ماه آغاز شده و روز ۷ شهریورماه پایان خواهد پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در این کمپین شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در راستای ارائه خدمات تابستانی قبل از سفر به مشتریان خودروهای ام وی ام و چری تسهیلاتی را در نظر گرفته است که این تسهیلات شامل ، بازدید 9 ایتم رایگان در خودروها است که عبارتند از کولر خودرو ، سطح مایع خنک کننده موتور ، بازدید رایگان سطح مایع شیشه شور ، بازدید لاستیک ها ، بازدید ظاهری نشتی مایعات و ضد یخ ، بازدید سطح روغن ترمز ، بازدید چراغهای داخل و خارج خودرو ،تنظیم باد لاستیکها و چک نمودن خودرو با دستگاه عیب یاب است، همچنین این طرح شامل 30 درصد تخفیف برای روغن موتور و 50 درصد تخفیف برای فیلتر هوا و روغن است.

مالکان محصولات مدیران خودرو ( ام وی ام – چری ) با مراجعه به کلیه نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروش در طول مدت تاریخ ذکر شده از خدمات فوق بهره مند گردند.

مدیران خودرو

انتهای پیام/

چری تیگو5 شاسی بلندی مناسب خانواده ها

مدیران خودرو همچنان درخشان در فروش و تحویل به موقع خودرو

مدیران خودرو بر قله رضایتمندی مشتریان در سال ۹۷

خدمات پس از فروش، تامین قطعات و فروش با تحویل فوری، 3 مزیت رقابتی مدیران خودرو

وضعیت خدمات پس از فروش عرضه کنندکان خودرو پس از تحریم ها 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی