پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مجلس شورای اسلامی

هیئت نظارت در حال بررسی پرونده 2 تن از نمایندگان مجلس

عضو هیئت نظارت بر نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص آخرین وضعیت پرونده 2 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، منتظر هستیم تا اسناد و مدارک لازم به دستمان برسد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا سلیمی عضو هیئت نظارت بر نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت پرونده 2 تن از نمایندگان […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲ شهریور ۱۳۹۸

عضو هیئت نظارت بر نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص آخرین وضعیت پرونده 2 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، منتظر هستیم تا اسناد و مدارک لازم به دستمان برسد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا سلیمی عضو هیئت نظارت بر نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت پرونده 2 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخصوص نابسامانی‌ها در بازار خودرو، گفت: منتظر هستیم که اسناد و مدارک به دست ما برسد تا بررسی‌های لازم را انجام دهیم.

این عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان ادامه داد: تا جایی که اطلاع دارم برای آقایان وثیقه 10 میلیاردی در نظر گرفته شد که نتوانستند تأمین کنند و تا امروز هم بازداشت بودند. هر زمان که مدرکی به دست ما برسد قطعا بررسی و ورود خواهیم کرد.

سلیمی افزود: البته مباحث مرتبط با این پرونده از ماه‌ها قبل بر سر زبان‌ها افتاده بود و در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان هم بحث صورت گرفت. اما همانطور که گفتم اسناد برای ما مهم است و منتظر هستیم که به دست‌مان برسد تا بتوانیم کار خود را آغاز کنیم.

انتهای پیام/

علت کمبود تایر در بازار چیست؟ / لزوم پیگیری وزارت صمت در خصوص چرایی کمبود تایر در بازار

رفتن شرکت های خارجی تاثیری بر صنایع ما ندارد

اصلاح رفتارها، فرآیندها و عملکردها در صنعت خودرو در گرو خصوصی سازی

خصوصی سازی سبب ایجاد فضای رقابتی میان خودروسازان می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی