پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ژاپن وآمریکا

تعرفه واردات خودرو از ژاپن ثابت ماند

براساس تفاهم نامه امضا شده میان ژاپن و آمریکا به ازای صادرات گوشت و محصولات کشاورزی به ژاپن، آمریکا تعرفه خودرو بر این کشور را ثابت نگه خواهد داشت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو دولت ژاپن و ایالات متحده آمریکا تفاهم نامه اقتصادی را امضا کردند که به واسطه آن به ازای صادرات گوشت […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲ شهریور ۱۳۹۸

براساس تفاهم نامه امضا شده میان ژاپن و آمریکا به ازای صادرات گوشت و محصولات کشاورزی به ژاپن، آمریکا تعرفه خودرو بر این کشور را ثابت نگه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

دولت ژاپن و ایالات متحده آمریکا تفاهم نامه اقتصادی را امضا کردند که به واسطه آن به ازای صادرات گوشت و محصولات کشاورزی به ژاپن، آمریکا تعرفه خودرو بر این کشور را ثابت نگه خواهد داشت.

«رابرت لایتزر»، نماینده اقتصادی دولت آمریکا و «توشیمیتسو موتگی» وزیر اقتصاد دولت ژاپن روز جمعه تفاهمنامه‌ای امضا کردند که روند تجارت بین دو کشور را آسان‌تر خواهد کرد.

ژاپن به دنبال آن است که با آسان‌تر کردن واردات از آمریکا بتواند مانع از اعمال تعرفه بر خودروهای ژاپنی صادراتی به آمریکا شود.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا پیش از این اعلام کرد که تعرفه 25 درصدی بر کالاهای چینی را تا 30 درصد افزایش خواهد داد. وی همینطور شرکت‌های آمریکایی را به خروج از چین تشویق کرده است.

انتهای پیام/ منبع: ایلنا

کاهش 1.1 درصدی درآمد پژو در پی خروج از بازار ایران

رشد یک میلیارد دلاری فورد / سیاست تولید پیکاپ به جای خودروهای کم سود

دانستنی های رانندگی/ راز عجیب راندن از سمت چپ در برخی کشورها

سوپر ماشین خاورمیانه اي آمریکا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی