پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فولکس واگن

لوگوی فولکس واگن تغییر خواهد کرد

شرکت خودروسازی فولکس واگن قصد دارد تا از لوگوی جدید شرکت خود در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2019 رونمایی کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو لوگوی جدید این شرکت که در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2019 رونمایی خواهد شد از طراحی جدید برند پیروی خواهد کرد. لوگوی جدید فولکس‌واگن دارای طراحی 2 بعدی بوده و برجسته‌تر […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۳ شهریور ۱۳۹۸

شرکت خودروسازی فولکس واگن قصد دارد تا از لوگوی جدید شرکت خود در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2019 رونمایی کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

لوگوی جدید این شرکت که در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2019 رونمایی خواهد شد از طراحی جدید برند پیروی خواهد کرد.

لوگوی جدید فولکس‌واگن دارای طراحی 2 بعدی بوده و برجسته‌تر و رنگی‌ تر از قبل خواهد بود.

البته این لوگو همچنان ترکیبی از حروف V و W خواهد بود و با دیدن آن به‌ سرعت نقش لوگوی کنونی در اذهان ایجاد خواهد شد.

فولکس‌ واگن پس از دیزل‌ گیت استراتژی جدیدی را ترسیم کرد که تغییر لوگو نیز بخشی از آن بوده و برای نخستین‌ بار در تاسیسات و نمایندگی‌های این شرکت ب په‌ کار خواهد رفت.

با آغاز سال جدید میلادی این لوگو ابتدا در بازارهای آمریکای شمالی و جنوبی و در ادامه نیز به‌تدریج در دیگر بازارهای جهانی دیده خواهد شد.

این شرکت در بیش از 171 کشور جهان حضور داشته و بیش از 10 هزار کارخانه و سایت دارد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

3 غول خودروسازی آلمانی با هم متحد می شوند

ب ام و و فولکس واگن در نمایشگاه خودروی توکیو حضور ندارند

با پر فروش ترین خودروهای روسیه آشنا شوید

همکاری فورد و فولکس واگن برای تولید خودروی خودران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی