پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید فرشاد مقیمی از ایران خودرو

مدیرعامل جدید ایران خودرو ، دست پر به جاده مخصوص آمد

مدیرعامل جدید ایران خودرو در حاشیه مراسم معارفه خود به‌ کارگیری روش نوین در جهت تأمین مالی و سرمایه در گردش متناسب با شرایط اقتصادی را از دیگر برنامه های مهم ایران خودرو اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در این مراسم اولویت نخست کاری در سطح گروه توجه به تولید با محوریت […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۵ شهریور ۱۳۹۸

مدیرعامل جدید ایران خودرو در حاشیه مراسم معارفه خود به‌ کارگیری روش نوین در جهت تأمین مالی و سرمایه در گردش متناسب با شرایط اقتصادی را از دیگر برنامه های مهم ایران خودرو اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در این مراسم اولویت نخست کاری در سطح گروه توجه به تولید با محوریت تأمین به‌موقع و باکیفیت تعیین شد.

فرشاد مقیمی مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران‌ خودرو مبارزه جدی با رانت و فساد و دوری از حاشیه‌های غیر تولیدی، توجه ویژه به حوزه منابع انسانی و بدنه کارشناسی و کارکنان و ایجاد همبستگی و اتحاد در همه سطوح، هم‌راستایی و هم‌گرایی در بین زنجیره تولید و تأمین منافع همه ذی نفعان و همکاری اثربخش و نزدیک با اصحاب رسانه و ارائه گزارش‌های دوره‌ای جهت تنویر افکار عمومی و لزوم پاسخ‌دهی مناسب به مشتریان و مردم را از دیگر اهداف مدیریت جدید این شرکت اعلام کرد.

وی همچنین به‌ کارگیری روش نوین در جهت تأمین مالی و سرمایه در گردش متناسب با شرایط اقتصادی و لزوم بهینه سازی وضعیت خدمات‌دهی و تکریم مشتریان به‌ صورت واقعی و به‌ دور از فضای شعاری را در کنار عدم توجه به شایعه سازی های بی اساس از دیگر برنامه‌های مهم گروه صنعتی ایران‌ خودرو اعلام کرد.

همچنین در این مراسم مقرر شد شرکت ساپکو با مأموریت های جدید در طراحی و تأمین قطعات دوباره احیا شود.

گفتنی است مقیمی مدیرعامل جدید ایران‌ خودرو دیروز و تنها ساعاتی بعد انتصاب و به صورت سر زده برای بازدید به برخی سالن های مونتاژ شرکت رفته بود.

دکتر مقیمی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو مهمترین محور ها واولویت های کاری این خودرو ساز را اعلام کرد:
– توجه به موضوع تولید وارکان تولیدجهت تحقق رونق تولید و ارتقای سطح کیفیت محصولات
– توجه به احیای شرکت ساپکو و ماموریت های جدید آن
– بکارگیری روش های نوین تامین مالی
– هم گرایی بین قطعه سازان و مجموعه سازها
– تعامل نزدیک با اصحاب رسانه ها زیرا رسانه ها یار دوازدهم صنعت هستند
– عدم توجه به شایعات وشروع کار جهادی تازه

مدیرعامل ایدرو خواستار حمایت همه جانبه از توان داخلی شد

محمدباقر عالی مدیرعامل ایدرو در مراسم معارفه مدیرعامل ایران خودرو اظهار کرد: سازمان توسعه‌ای ایدرو به عنوان هماهنگ کننده صنعت خودرو، بسترسازی لازم برای هم افزایی توان خودروسازان داخلی و طراحی پلتفرم مشترک را انجام می دهد.

وی همچنین به تکمیل نزدیک به 22‌ هزار خودرو دارای کسری قطعه و عرضه آنها به بازار مصرف در 10 روز گذشته اشاره کرد و گفت: سیاستگزاری در دوره جدید با تمرکز بیشتر بر کاهش قیمت تمام شده و افزایش کیفیت محصولات خواهد بود.

رئیس هیات عامل ایدرو، خواستار برنامه‌ریزی با تکیه بر توان داخل برای رفع مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه در تحویل سفارش های مشتریان و عمل به تعهدات خودروسازان شد.

انتهای پیام/

فرشاد مقیمی نماینده یک نسل است / تیم صنعت نیاز به جوانگرایی دارد

هیئت مدیره جدید ایران خودرو اعلام شد

مدیرعامل جدید ایران خودرو منصوب شد/کوچ مقیمی از وزارت صمت به جاده مخصوص

لزوم بکارگیری یک تیم مدیریتی دلسوز و خوش فکر در ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی