پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پارکینگ پلیس

با ارائه سند امکان پرداخت جریمه به صورت اقساطی وجود دارد

به گفته ی معاون اجتماعی و فرهنگی ترافیک راهور ناجا، افرادی که وسیله نقلیه آنها به دلیل به جریمه های سنگین در پارکینگ مانده و امکان پرداخت جریمه به صورت یکجا ندارند می توانند به صورت اقساطی جریمه های خود را پرداخت کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ عین الله جهانی، معاون اجتماعی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۹ شهریور ۱۳۹۸

به گفته ی معاون اجتماعی و فرهنگی ترافیک راهور ناجا، افرادی که وسیله نقلیه آنها به دلیل به جریمه های سنگین در پارکینگ مانده و امکان پرداخت جریمه به صورت یکجا ندارند می توانند به صورت اقساطی جریمه های خود را پرداخت کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ عین الله جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگی ترافیک راهور ناجا ، بیان کرد: برای آن دسته از مالکانی که پرونده قضایی ندارند و صرفا به دلیل بالا بودن جریمه های رانندگی خودروی آنها در پارکینگ ها توقیف شده و توان مالی پرداخت یکجای جریمه ها را ندارند تدابیری صورت گرفته است.

وی تشریح کرد: بر اساس قانون و پیش بینی ماده 47 قانون محاسبات، بررسی های حقوقی این موضوع انجام و نهایتا گزارشی از سوی فرماندهی ناجا تنظیم و با وزیر کشور مطرح شد تا افرادی که توان پرداخت یکباره جریمه خود را ندارند از ماده 47 قانون استفاده کنند.

این مقام مسئول اشاره کرد: براین اساس فرصتی یک ساله پرداخت به مالکین خودرو و موتورسیکلت با جریمه بالا داده شده است که هم اکنون این طرح در سطح کشور در حال اجراست.

وی ادامه داد: افراد با مراجعه به ستادهای ترخیص و ارائه مدارک مالکیتی می توانند خودرو و موتور خود را ترخیص و جریمه را تا یک سال به صورت تقسیطی پرداخت کنند. علاوه براین مالکین می توانند به سایت اینترنتی راهور 120 مراجعه و جریمه ها و نوع پرداخت آن را ملاحظه نمایند.

معاون اجتماعی و فرهنگی ترافیک راهور ناجا ارائه سند مالکیت را برای ترخیص وسیله نقلیه ضروری عنوان کرد و گفت: یک مهر خاص در سند خودرو زده می شود که تا یک سال باید جریمه پرداخت انجام گیرد در غیر این صورت خودرو مجددا توقیف خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: میزان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی