پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید ایران خودرو

همراهی همه بخش ها، عامل اصلی تحقق برنامه های وزارت صمت

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: برنامه های خوبی برای توسعه صنعت خودرو داریم اما نیازمند همراهی همه بخش ها برای توسعه این صنعت هستیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص رفتن برخی شرکت‌های خارجی از […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۱ شهریور ۱۳۹۸

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: برنامه های خوبی برای توسعه صنعت خودرو داریم اما نیازمند همراهی همه بخش ها برای توسعه این صنعت هستیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص رفتن برخی شرکت‌های خارجی از کشور به دنبال اعمال تحریم‌های جدید، بیان کرد: مراحل حقوقی ترک شرکت‌های خارجی در حال پیگیری است و من معتقدم که در شرایط بدون تحریم نحوه همکاری با شرکت‌هایی که در این شرایط تحریمی ایران را ترک کرده اند، باید متفاوت باشد.

وی با اشاره به برنامه های خود در راستای ساماندهی صنعت خودرو، اظهار کرد: برای صنعت خودرو برنامه های خوبی داریم اما نیازمند همراهی همه بخش ها برای توسعه و اصلاح این صنعت هستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین پس از پایان جلسه در جمع خبرنگاران این جلسه را جلسه ای خوب ارزیابی کرد و اشاره کرد: بحث کیفیت خودرو، معادن و قراردادهای مشترک تولید خودرو در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام/

واردات قطعاتی که در کشور نمونه داخلی دارد ممنوع

نفس ناوگان تجاری تازه شد

تشریح 14 اقدام وزارت صمت برای اصلاح صنعت خودرو از زبان دستیار ویژه وزیر

بحران نقدینگی، قیمت گذاری دستوری و اصلاح نرخ ارز، مشکلات صنعت قطعه سازی کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی