پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید خودرو

داستان اخبار اتهام زنی به سهامداران خصوصی ایران خودرو چیست؟

اخبار ضد و نقیض بسیاری در حمایت از مدیرعامل بازداشت شده ایران خودرو امروز در کانال های تلگرامی و فضای مجازی منتشر شده که نه نتها محتوای خبری ندارد بلکه بیشتر به دنبال تفرقه اندازی در صنعت خودرو است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پیگیری‌ها حاکی از آن است که این خبر کذب از […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۱ شهریور ۱۳۹۸

اخبار ضد و نقیض بسیاری در حمایت از مدیرعامل بازداشت شده ایران خودرو امروز در کانال های تلگرامی و فضای مجازی منتشر شده که نه نتها محتوای خبری ندارد بلکه بیشتر به دنبال تفرقه اندازی در صنعت خودرو است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پیگیری‌ها حاکی از آن است که این خبر کذب از سوی یکی از تشکل های قطعه‌سازان هدایت شده و این در حالی است که این تشکل برای چندمین بار انتشار چنین اخباری را مدیریت می‌کند.

نکته قابل توجه این است که تشکل مذکور در حالی برای چندمین بار دست به چنین اقدامی می‌زند که سایت‌های رسمی و کانال‌های شناسنامه دار از بازنشر این مطالب خودداری کرده‌اند و خبر صرفا در برخی کانال های تلگرامی انتشار یافته است.

در شرایطی که صنعت خودرو کشور درگیر مسایل حاشیه‌ای است و قطعه‌سازان ماه هاست مطالباتشان را از خودروسازان دریافت نکرده‌اند بهتر است انجمن قطعه‌سازان به جای پرداختن به مسایل حاشیه ای و دامن زدن به تفرقه ها، پیگیری وحدت قطعه‌سازان باشد و مشخص کند بر اساس چه مسایل پشت‌پرده‌ای بخشی از صنعت قطعه‌سازی را نشانه می‌‌رود و در حمایت از مدیرعامل بازداشت شده ایران‌خودرو، به تفرقه‌افکنی‌ها دامن می‌زند.

مدیرعامل جدید ایران خودرو نیز به این خبر واکنش نشان داده و گفته باید با هم عهد بندیم که تخریب قطعه‌ساز علیه قطعه ساز و تخریب قطعه‌ساز با خودرو‌ساز، ممنوع است.

موضوع مورد اشاره فرشاد مقیمی، مسئله‌ای است که بخش بزرگی از قطعه‌سازان بزرگ کشور مدت هاست بر آن تاکید می‌کنند، اما عده‌ای که منافعشان در تفرقه‌افکنی و حمایت از فساد و رانت در خودروسازی کشور است، همچنان به این اقدامات ادامه می‌دهند.

باید امیدوار بود با حضور مدیرعامل جدید ایران خودرو مهر پایانی به انتشار این گونه اخبار کذب زده شود.

انتهای پیام/

خداحافظی یکه زارع با ایران خودرو / مدیر عامل جدید ایران خودرو کیست؟

پرداخت نظام مند و شفاف به قطعه سازان و جلوگيري از رانت و تبعيض

«ستاد توسعه و تعمیق ساخت داخل محصولات ایران خودرو» تشکیل شد

كاهش ارزبري 40 ميليون يورويي با افزايش عمق ساخت داخل قطعات

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی