پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آزادراه تهران شمال

قطعه نخست آزادراه تهران – شمال امسال افتتاح می شود

پس از کش و قوس های بسیار بالاخره تاریخ دقیق افتتاح قطعه نخست آزادراه تهران شمال توسط رئیس بنیاد مستضعفان اعلام شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بالاخره پس از کش و قوس های بسیار تاریخ دقیق افتتاح قطعه نخست آزادراه تهران – شمال اعلام شد. لازم به ذکر است که پس از در […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۱ شهریور ۱۳۹۸

پس از کش و قوس های بسیار بالاخره تاریخ دقیق افتتاح قطعه نخست آزادراه تهران شمال توسط رئیس بنیاد مستضعفان اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بالاخره پس از کش و قوس های بسیار تاریخ دقیق افتتاح قطعه نخست آزادراه تهران – شمال اعلام شد.

لازم به ذکر است که پس از در دست گرفتن سکان روند عملیات این آزاد راه توسط بنیاد مستضعفان، عملیات اجرایی در این آزاد راه استراتژیک سرعت گرفت اما تاریخ‌های مختلفی از سوی مسئولان دولتی اعلام شد و ابهام در این زمینه را بیشتر کرد.

پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در ارتباط با اینکه بالاخره در چه زمانی قطعه نخست آزادراه تهران – شمال راه‌اندازی می‌شود، بیان کرد: تاریخ دقیقی که برای افتتاح و بهره‌ برداری از آزادراه تهران – شمال در نظر گرفته‌ایم دهه فجر امسال است و تاریخ‌های دیگر را تایید نمی‌کنم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این آزادراه امسال افتتاح می‌شود یا ممکن است مانند سنوات گذشته به سال دیگر موکول شود، افزود: این اتفاق نخواهد افتاد و قطعه نخست آزادراه تهران – شمال مسلما در سال جاری و در تاریخ مذکور به اتمام می‌رسد.

رئیس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: مراحل اجرایی قعطه نخست آزادراه تهران-شمال پیشرفت بیش از ۹۵ درصدی دارد و تنها عملیات نهایی برای تکمیل روسازی، برق‌کشی و… باقی مانده است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

از مشخصات آزادراه تهران – شمال بیشتر بدانید

ادعای درآمد زایی شهرداری از اجرایی کردن طرح جدید تنها یک نظر شخصی است

لزوم پیگیری موضوع جابجایی سلبریتی ها با آمبولانس

ظرفیت داخلی سازی مترو تا 80 درصد در کشور وجود دارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی