پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پارکینگ فرودگاه

یک هزار و 716 خودرو توقیف شده در پارکینگ های فرودگاهی

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از وجود یک هزار و ۷۱۶ خودرو دارای دستور توقیف توسط مراجع قضایی، در پارگینگهای فرودگاهی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار حسن مهری فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به عملکرد پلیس فرودگاه در چهار ماهه نخست سال جاری، همچنین میزان کشفیات کالا و ارز قاچاق در […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۲ شهریور ۱۳۹۸

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از وجود یک هزار و ۷۱۶ خودرو دارای دستور توقیف توسط مراجع قضایی، در پارگینگهای فرودگاهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار حسن مهری فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به عملکرد پلیس فرودگاه در چهار ماهه نخست سال جاری، همچنین میزان کشفیات کالا و ارز قاچاق در فرودگاه‌های سراسر کشور اظهار کرد: در حوزه کشف کالای قاچاق اقدامات مؤثری انجام گرفته که ارزش ریالی این کشفیات تاکنون، به گفته کارشناسان مربوطه مبلغ ۴۲۲ میلیارد ریال است که در این رابطه ۹ نفر دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی ادامه داد: با طرح‌ ریزی و انجام اقدامات پیشگیرانه و همچنین کنترل و نظارت بیشتر مرزهای هوایی کشور و برگزاری چندین طرح مبارزه مشترک بین فرودگاهی در حوزه قاچاق، موفق به کشف و ضبط مقادیر قابل توجهی کالا و ارز قاچاق شده‌ایم.

ابن مقام مسئول در ارتباط با کشف سرقت و اموال مسروقه در فرودگاه‌های کشور در چهار ماهه نخست سال جاری بیان کرد: تاکنون ۵۸ فقره سرقت به وقوع پیوسته که ۳۷ فقره کشف و ۵۰ متهم در این رابطه دستگیر شدند.

مهری اشاره کرد: در رابطه با ۹ فقره جعل و کلاهبرداری به وقوع پیوسته در بازه مذکور، ۹ نفر دستگیر و تمامی موارد کشف شده است.

به گفته این مقام انتظامی، در استعلام صورت گرفته توسط مأموران آگاهی در حوزه فرودگاه هزار و ۷۱۶ خودرو دارای دستور توقیف توسط مراجع قضایی، در پارگینگهای فرودگاهی توقیف شده‌اند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور، یکی از کلیدی‌ترین وظایف پلیس فرودگاه‌های کشور را خدمت‌رسانی هرساله به زائران بیت الله الحرام عنوان کرد و افزود: در سال جاری نشستهای خوبی برای هماهنگی هرچه بیشتر با مدیران فرودگاهی در حوزه حج تمتع برگزار کرده‌ایم تا بازهم با پایان عملیات بازگشت حجاج به میهن عزیزمان شاهد رضایت زوار گرامی از عملکردمان باشیم .

وی، میزان کشفیات مواد مخدر در چهار ماهه نخست سال ۹۸ را در سراسر فرودگاه‌های کشور را ۳۸۳ کیلوگرم اعلام کرد و ادامه داد: با چهره‌زنی و دقت عمل مأموران در گیتهای بازرسی در این رابطه سه هزار و ۱۳۹ متهم دستگیر شده‌اند.

مهری با بیان اقدامات پلیس فرودگاه در سایر حوزه‌ها نیز تصریح کرد: در چهار ماهه نخست سال جاری ۵۱۷ مورد کلاس آگاه‌سازی درباره جرایم مهمه با دعوت از اساتید مجرب و ۲۶ مورد صحت عمل کارکنان از قبیل رد رشوه و استرداد اموال داشته‌ایم.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مالیدن گل بر شیشه خودرو ممنوع است

ادعای درآمد زایی شهرداری از اجرایی کردن طرح جدید تنها یک نظر شخصی است

تردد در خطوط اضطرار با توقیف و جریمه همراه خواهد بود

برخورد پلیس با تردد آمبولانس‌های تقلبی در سطح شهر تهران

خودروهای فاقد گواهی معاینه فنی از چرخه خدمات دهی حذف می شوند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی