پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وزیر صنعت

پژو 301 تا پایان سال وارد بازار می شود/ تعهدات خودروسازان تا انتهای سال صفر خواهد شد

وزیر صمت از عرضه پژو 301 به بازار تا پایان سال خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی درخصوص وضعیت بازار گفت: اقدامات انجام گرفته و اخذ سیاست‌های مناسب منجر به آرامش بازار شده است و شرایط بهتر نیز […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۲ شهریور ۱۳۹۸

وزیر صمت از عرضه پژو 301 به بازار تا پایان سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی درخصوص وضعیت بازار گفت: اقدامات انجام گرفته و اخذ سیاست‌های مناسب منجر به آرامش بازار شده است و شرایط بهتر نیز می‌شود، هم اکنون شوک ناشی از تحریم تخلیه شده و بازار به ثبات نسبی رسیده است؛ وضعیت بازار بهتر از شرایط کنونی می‌شود.

وی در ارتباط با برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تنظیم بازار خودرو بیان کرد: حفظ تولید موجود و افزایش میزان آن و در نتیجه عرضه بیشتر خودرو به بازار، شرایط را بهبود می‌بخشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: تعهدات خودروسازان روز به روز در حال کاهش است چرا که این شرکت‌ها مکلف بودند ۸۰ درصد تولیدات خود را در قالب عمل به تعهدات به مردم تحویل دهند و این شرکت‌ها تا انتهای سال به تمام تعهدات خود عمل می‌کنند

عضو کابینه دولت دوازدهم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تولید ۳ محصول جدید ایران خودرو در چه مرحله‌ای قرار دارد، تشریح کرد: مقرر است ایران خودرو بسته‌ای برای تعمیق ساخت داخل و رفع تعهدات پیگیری کند که یکی از برنامه‌های این بسته ارائه محصولات جدید و متوقف شدن خط تولید خودروهای قدیمی است.

وی ادامه داد: ایران خودرو ۳ محصول جدید که 2 محصول آن کاملاً جدید است، در دست تولید دارد و سومین محصول نیز تولید دنا اتوماتیک است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به این پرسش که پژو ۳۰۱ تا پایان سال به بازار روانه می‌شود یا خیر، گفت: بله؛ یکی از برنامه‌ها عرضه پژو ۳۰۱ به بازار تا پایان سال است.
رحمانی درباره توقف خط تولید پراید اعلام کرد: براساس برنامه خودروسازان، خط تولید خودروهای قدیمی باید متوقف شود.

انتهای پیام/ منبع: خانه ملت

لزوم خریداری قطعات ساخت داخل خودرو توسط خودروسازان/ دولت باید برای اصلاح صنعت خودرو برنامه ریزی کند

پرداخت نظام مند و شفاف به قطعه سازان و جلوگيري از رانت و تبعيض

كاهش ارزبري 40 ميليون يورويي با افزايش عمق ساخت داخل قطعات

ایران خودرو 40 هزار خودرو در یک ماهه نخست 98 تولید کرد

سمند با موفقیت از خط تولید نفت چاله آذربایجان بیرون آمد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی