پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مترو

مترو برای دانشجویان و دانش آموزان در روز اول مهر رایگان خواهد بود

به گفته ی مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، دانشجویان و دانش آموزان روز اول مهر همزمان با آغاز سال تحصیلی از مترو به صورت رایگان استفاده کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اظهار کرد: دانشجویان و دانش آموزان می‌توانند روز دوشنبه […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۳ شهریور ۱۳۹۸

به گفته ی مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، دانشجویان و دانش آموزان روز اول مهر همزمان با آغاز سال تحصیلی از مترو به صورت رایگان استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اظهار کرد: دانشجویان و دانش آموزان می‌توانند روز دوشنبه یکم مهرماه 98 در خطوط یک، دو، سه، چهار، پنج، شش و هفت از خدمات رایگان مترو استفاده کنند.

وی در این راستا اشاره کرد: از دیگر تسهیلات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه همزمان با بازگشایی مدارس ارائه کارت بلیت الکترونیک تخفیف دار ویژه دانش آموزان و دانشجویان است.

این مقام مسئول بیان کرد: دانش آموزان و دانشجویان می‌توانند با ورود به سامانه.eticket.tehran.ir برای ثبت نام کارت بلیت‌های دانش آموزی و دانشجویی اقدام و از 50 درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

نوبخت گفت: هدف از اعطای کارت بلیت‌های الکترونیکی تخفیف دار به دانش‌آموزان و دانشجویان ترغیب افراد به استفاده بیشتر از حمل و نقل عمومی است.

انتهای پیام/

تمهیدات ترافیکی لازم برای آغاز سال تحصیلی در دستور کار قرار گرفت

اولین پله برقی ساخت داخل در مترو راه اندازی شد

قطعه نخست آزادراه تهران – شمال امسال افتتاح می شود

ادعای درآمد زایی شهرداری از اجرایی کردن طرح جدید تنها یک نظر شخصی است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی