پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کلاس آموزشی آمیکو

دوره آموزشی اصول انبارداری و ایمنی انبار شرکت آمیکو آغاز شد

شرکت آمیکو در ادامه دوره های آموزشی، اینبار دوره اصول انبارداري، ايمني انبار و  سيستم نرم افزاري جامع شرکت آميکو را در مرکز خدمات پس از فروش آمیکو اجرا نمود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت آمیکو در ادامه اجرای دوره های آموزشی، اینبار دوره اصول انبارداري، ايمني انبار و  سيستم نرم افزاري جامع […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۶ شهریور ۱۳۹۸

شرکت آمیکو در ادامه دوره های آموزشی، اینبار دوره اصول انبارداري، ايمني انبار و  سيستم نرم افزاري جامع شرکت آميکو را در مرکز خدمات پس از فروش آمیکو اجرا نمود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت آمیکو در ادامه اجرای دوره های آموزشی، اینبار دوره اصول انبارداري، ايمني انبار و  سيستم نرم افزاري جامع شرکت آميکو (سفارش گذاری و کنترل موجودی) را در مورخ ۹۸/۶/۱۱ در مرکز خدمات پس از فروش تهران اجرا نمود.

از این رو ۲۳ نفر از پرسنل انبار شاغل در نمایندگی های آمیکو در این دوره آموزشی حضور به عمل رساندند.

هدف از اجرای این دوره آموزشی، کنترل موجودی انبار قطعات نمایندگی بوده که در هر زمان سطح قابل قبولی از قطعات را در نمایندگی به صورت ذخیره داشته باشند که موجب در دسترس بودن قطعات و رضایت مندی مشتریان می گردد.

همان طور که در گذشته هم بیان شد اهمیت به خدمات پس از فروش جزء اولویت های شرکت آمیکو می باشد و در هفته های آتی نیز دوره های فنی تخصصی دیگری برنامه ریزی شده است که به سرعت اجراء خواهد گردید.

انتهای پیام/

برگزاری دوره آموزشی برق کشنده 2640 در راستای افزایش دانش فنی نمایندگان آمیکو

آغاز جشنواره خدمات پس از فروش آمیکو از 12 مرداد/ تابستانه خنک آمیکو!

صنعت خودرو نیاز به مرکز مجهز تست و آزمایش دارد/ آمیکو پیشگام خصوصی ها در ساخت داخل

نگاهی به کامیونت آمیکو 5.2M / کم‌ترین استهلاک، بیش‌ترین ظرفیت حمل بار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی