پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید خودروهای دوگانه سوز-سمند دوگانه سوز

میزان تولید خودروهای دوگانه سوز سقوط کرد

طبق آمار میزان تولید خودروی دوگانه سوز در خطوط تولید 2 خودروساز بزرگ کشور 70 درصد کاهش پیدا کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو گروه صنعتی ایران‌ خودرو با تولید ۵ هزار و ۹۹۷ دستگاه از انواع محصولات خود طی ۴ ماهه‌ای که از سال ۹۸ گذشت، به تنهایی بار تولید دوگانه سوزها […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۷ شهریور ۱۳۹۸

طبق آمار میزان تولید خودروی دوگانه سوز در خطوط تولید 2 خودروساز بزرگ کشور 70 درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

گروه صنعتی ایران‌ خودرو با تولید ۵ هزار و ۹۹۷ دستگاه از انواع محصولات خود طی ۴ ماهه‌ای که از سال ۹۸ گذشت، به تنهایی بار تولید دوگانه سوزها را به دوش می‌کشد.

دیگر خودروساز کشور، یعنی سایپا که پیش‌تر با تولید تیبا دوگانه سوز در سایت کاشان خود در این بخش فعال بود، هیچ تیبای دوگانه سوزی را طی مدت یادشده در خطوط خود تولید نکرده است.

طبق آمار این 2 خودروساز در مدت مشابه سال گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۱۱۰ دستگاه خودروی دوگانه‌سوز را در خطوط تولید خود تکمیل کرده بودند.

سهم ایران‌خودرو از محصولات دوگانه سوز تا تیرماه سال‌ جاری ۱۶هزار و ۸۶۴ دستگاه و سهم سایپا ۳ هزار و ۲۴۶ دستگاه بود.

مقایسه آمار تولید سال جاری با سال ۹۷ گویای رشد منفی ۷۰ درصدی تولید خودروی دوگانه سوز در خطوط تولید 2 خودروساز بزرگ کشور است.

بدین ترتیب در شرایطی که سایپا تولید تنها محصول دوگانه سوز خود را در چهار ماهه سالجاری به صفر رسانده است، رقیب این خودروساز با سه محصول پژو ۴۰۵، سمند و پژو پارس دو‌گانه‌ سوز به تنهایی در جاده تولید دو‌گانه‌ سوزها حرکت می‌کند.

هر چند که این خودروساز نیز به نسبت سال گذشته افت تولید ۵/ ۳۵ درصدی را در این بخش تجربه کرده است. در میان این سه محصول، پژو ۴۰۵ تولیدی در سایت ایران‌خودروی خراسان توانسته ۳/ ۵۸ درصد دو‌گانه‌ سوز های تولیدی تا پایان تیرماه امسال را به خود اختصاص دهد.

سایت خراسان ایران‌ خودرو توانسته در مدت یاد‌شده ۳ هزار و ۵۰۱ دستگاه پژوی۴۰۵ دوگانه‌سوز تولید کند.

2 محصول دیگر ایران‌ خودرو یعنی سمند و پژو پارس به ترتیب ۵/ ۲۴ و ۱/ ۱۷درصد از تولید خودروهای دوگانه سوز را به خود اختصاص داده‌اند.

بر اساس آمارهای ارائه‌ شده توسط وزارت صمت، آبی‌پوشان جاده‌ مخصوص، در سایت تبریز خود هزار و ۴۷۰ سمند دوگانه سوز را تکمیل کرده‌اند.

همچنین در سایت اتومبیل‌سازی فردا که توسط بخش خصوصی مدیریت می‌شود، تا پایان تیرماه هزارو ۲۶ دستگاه پژوپارس دوگانه‌سوز تولید شده است.

انتهای پیام/

چرخ پنچر تولید دوگانه سوزها!/ سمند بر قله تیراژ تولید خودروهای دوگانه سوز

تكميل و تحویل ۲۱ هزار و ۴۲۶ خودروی ناقص در ايام تعطيلات

تحویل ۳ هزار دستگاه خودرو به مشتریان

خودروسازان باید به سرعت کیفیت و کمیت محصولات خود را افزایش دهند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی