پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

کاهش قیمت خودرو، منجر به ورود مشتریان واقعی به بازار شد

به گفته ی رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو، با توجه به نزولی بودن قیمت خودرو طی یک ماه اخیر، سرمایه گذاری در این بازار صرفه ندارد و به تدریح مشتریان واقعی وارد بازار می شوند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو اظهار کرد: بازار خودرو دیگر گزینه […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۰ شهریور ۱۳۹۸

به گفته ی رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو، با توجه به نزولی بودن قیمت خودرو طی یک ماه اخیر، سرمایه گذاری در این بازار صرفه ندارد و به تدریح مشتریان واقعی وارد بازار می شوند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو اظهار کرد: بازار خودرو دیگر گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاران نیست و با کاهش قیمت‌ها به تدریج مشتریان واقعی وارد بازار می‌شوند.

وی ادامه داد: بازار خودرو در این هفته به دلیل تعطیلات روزهای عاشورا و تاسوعا نیمه تعطیل است و خرید کم تر شده است اما از شنبه هفته آینده فعالیت ها از سرگرفته ‌می‌شود.

این عضو اتاق اصناف تهران بیان کرد: قیمت ها به صورت آهسته روند کاهشی را در پیش گرفته اند و در دراز مدت اثرش را نشان می دهد.

موتمنی در ادامه گفت: به هرحال خودرو نیز کالای مصرفی است اگر کسی نیاز داشته باشد می خرد اما کسانی که قصد این را دارند که خودروی خود را تبدیل به احسن کنند الان زمان مناسبی برای این کار نیست باید کمی صبر کنند.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود روند کاهشی حاکم بر بازار طی یک ماه اخیر، در هفته آتی هم تداوم یابد، اشاره کرد: با افزایش تولید خودرو و افزایش عرضه خودروهای تولیدی به بازار، این روند تشدید می شود.

رئیس اتحادیه تاکید کرد: بسیاری از کسانی که خودرو به قصد سرمایه گذاری خریده‌اند، هنوز خودروهایشان را وارد بازار نکرده‌اند چون هم مشتری در بازار نیست و هم قیمت های اعلامی شان طرفداری ندارد اما بی تردید مجبورند به قیمت های پایین تر نیز خودروهایشان را بفروشند.

انتهای پیام/ منبع: اقتصاد آنلاین

شرایط فروش محصولات چری اعلام شد

طرح تبدیل خودرو سمند EF7 و اچ سی کراس اتوماتیک اعلام شد

وزیر صمت موافق قیمت گذاری شورای رقابت یا مخالف؟

سیاست ارزی دولت، ریشه بروز چالش در صنعت خودرو

کدام خودروهای کارکرده 50 میلیون تومان قیمت دارد؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی