پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارت سوخت

کارت سوخت خود را درب منزل تحویل بگیرید

معاون فناوری اطلاعات شرکت ملی پست گفت: متقاضیان در صورت تمایل به دریافت کارت در محل مورد نظر، با ورود اطلاعات لازم و پرداخت هزینه ارسال پیشتاز بر اساس نرخ‌نامه پستی؛ کارت سوخت خود را در آدرس اعلام شده دریافت کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سید میثم حسینی لر معاون فناوری اطلاعات شرکت […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۸

معاون فناوری اطلاعات شرکت ملی پست گفت: متقاضیان در صورت تمایل به دریافت کارت در محل مورد نظر، با ورود اطلاعات لازم و پرداخت هزینه ارسال پیشتاز بر اساس نرخ‌نامه پستی؛ کارت سوخت خود را در آدرس اعلام شده دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سید میثم حسینی لر معاون فناوری اطلاعات شرکت ملی پست در خصوص وضعیت کارت سوخت اظهار کرد: در راستای ارتقای مشتری مداری و صرفه جویی در زمان مشتریان، گزینه ‌ی در بخش رهگیری کارت سوخت در سایت پست ایجاد شده است تا متقاضیان در صورت تمایل به دریافت کارت در محل مورد نظر، با ورود اطلاعات لازم و پرداخت هزینه ارسال پیشتاز بر اساس نرخ‌نامه پستی؛ کارت سوخت خود را در آدرس اعلام شده دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه کارت های سوخت صرفاً یکبار جهت تحویل به در منزل فرد متقاضی خواهد رفت و در صورت نبودن گیرنده، آدرس اشتباه و یا تغییر محل سکونت به باجه‌های معطله برگشت داده می‌شود بیان کرد: پیش از این فرد متقاضی کارت سوخت، با مراجعه به سایت epolice و دریافت کد رهگیری 24 رقمی، به بخش رهگیری در سایت شرکت ملی پست مراجعه و پس از آگاهی از محل نگهداری کارت خود در باجه‌های معطله پست اقدام به مراجعه حضوری و دریافت کارت خود می‌کرد.

معاون فناوری اطلاعات شرکت ملی پست اشاره کرد: این روند از سویی باعث ایجاد صف‌های طولانی و هدر رفت زمان مشتریان گردیده بود و از سوی دیگر اعتراض بسیاری از کاربران را جهت اصلاح فرایند موجود در پی داشت.

حسینی لر در پایان تشریح کرد: کاربران می توانند از روش جدید برای دریافت کارت خود اقدام و در غیر این صورت با مراجعه حضوری و روش پیشین کارت خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

آیا نرخ بنزین هم بالا می رود؟

جزئیات روند دریافت و استفاده از کارت سوخت

آیا الزام استفاده از کارت سوخت به تنهایی، سبب کنترل مصرف می شود؟

استفاده از کارت سوخت الزامی شد

هشدار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در خصوص خرید و فروش کارت های سوخت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی