پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوبوس شهری

اتوبوس ها با آمادگی کافی برای سرویس دهی در سال تحصیلی به خط شدند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: با توجه نزدیک شدن به ایام آغاز سال تحصیلی جدید به منظور تامین نیاز حمل و نقل دانش آموزان و دانشجویان اقدامات مطلوبی در این خصوص انجام گرفته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به افزایش 20 […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۴ شهریور ۱۳۹۸

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: با توجه نزدیک شدن به ایام آغاز سال تحصیلی جدید به منظور تامین نیاز حمل و نقل دانش آموزان و دانشجویان اقدامات مطلوبی در این خصوص انجام گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به افزایش 20 تا 30 درصدی مسافر همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید بیان کرد: از آنجاییکه مدارس در مهرماه آغاز به کار می کنند در راستای تأمین نیازهای حمل‌ و نقل دانش آموزان برای عزیمت به مدرسه و مراکز آموزشی، در تمامی مناطق شهرداری نسبت به راه‌اندازی اتوبوس مدرسه با نصب لوگوی ویژه مدارس اقدام شده است تا در ساعات شروع و تعطیلی مدارس، سرویس‌ رسانی انجام شود.

وی همچنین در این راستا اظهار کرد: برای سهولت تردد و آرامش خاطر دانش آموزان در طول مسیر این خطوط ، ایستگاه‌هایی مشخص‌ شده که تنها مختص خط اتوبوس مدرسه است و صرفاً برای پیاده و سوار کردن دانش آموزان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید برنامه زمان‌بندی جدیدی با توجه به افزایش تقاضای سفر و کاهش سر فاصله‌ های اعزام اتوبوس ارائه می‌شود،توضیح داد: اشتغال حداکثری ناوگان و لغو مرخصی‌های غیرضروری، استقرار عوامل نظارتی در مکان‌های پر مسافر و گلوگاهی شبکه از دیگر برنامه‌های ناوگان اتوبوسرانی برای تردد آسان‌تر دانش آموزان و دانشجویان است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با توضیح اینکه نظارت از طریق سایت نظارت تصویری و انتقال مشکلات به مسئولان حوزه ترافیک در این ایام صورت خواهد گرفت ادامه داد: اعلام موارد ترافیکی و مشکلات راهبردی در سطح شبکه به مرکز کنترل ترافیک از موارد پیش‌ بینی‌ شده برای این ایام است، همچنین در این مدت کلیه اتوبوس‌ها و مینی‌ بوس‌ های تحت پوشش، نظافت می‌شود و کلیه مراکز فرهنگی (دبستان، دبیرستان، دانشگاه، آموزشگاه و …) به تفکیک تعداد مدارس تحت پوشش هر سامانه شناسایی‌ شده تا هماهنگی لازم با مسئولان مراکز آموزشی برای اعزام اتوبوس هم‌زمان با تعطیلی این مراکز و ارائه خدمات مطلوب‌تر انجام شود.

این مقام مسئول گفت: امسال به 60 مدرسه استثنایی سرویس‌ رسانی خواهیم کرد همچنین به 169 موسسه آموزشی و درمانی نیز توسط سامانه جانبازان و معلولان سرویس‌ رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

برخورد با رانندگان اتوبوس که از روشن کردن کولر امتناع می کنند

خدمات اتوبوسرانی برابر برنامه زمان بندی انجام می شود

مسیر های حرکت اتوبوس ها به سمت مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)

جزئیات تمهیدات شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای سی امین سالگرد ارتحال امام ( ره )

خط ویژه یا خط ناویژه؟!/ گلایه اتوبوسرانی از ورود وسایل نقلیه شخصی به خطوط ویژه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی