پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ترخیص خودرو

لزوم ابلاغ مصوبه برای تعیین تکلیف خودروهای دپو شده در مناطق آزاد

مدیرعامل منطقه آزاد اروند بیان کرد: 250 خودرو در گمرک دپو شده که همگی ارز واردات را پرداخت کرده اند لذا باید برای تعیین تکلیف این خودروهای دپو شده مصوبه لازم ابلاغ شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اسماعیل زمانی مدیرعامل منطقه آزاد اروند در خصوص آخرین وضعیت خودروهای وارداتی دپو شده در گمرک […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۵ شهریور ۱۳۹۸

مدیرعامل منطقه آزاد اروند بیان کرد: 250 خودرو در گمرک دپو شده که همگی ارز واردات را پرداخت کرده اند لذا باید برای تعیین تکلیف این خودروهای دپو شده مصوبه لازم ابلاغ شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اسماعیل زمانی مدیرعامل منطقه آزاد اروند در خصوص آخرین وضعیت خودروهای وارداتی دپو شده در گمرک منطقه آزاد، تشریح کرد: در مبادی ورودی سطح کشور تعدادی خودرو در گمرکات و کالای متروکه باقی مانده و دپو شده است که هر چه زودتر باید تعیین تکلیف شوند.

وی با تاکید بر اینکه ارز حاصل از واردات این خودروها پرداخت شده باید مصوبه های لازم این خودرو ها ابلاغ شوند تا تکلیف خودروهای مانده در گمرک مشخص شود اظهار کرد: به طور مرتب در حال مکاتبه با سازمانهای مربوطه هستیم تا بتوانیم اجازه ترخیص اموال مردم را از دولت بگیریم.

این مقام مسئول در این راستا افزود: در منطقه آزاد اروند 250 خودرو در گمرک باقی مانده است که تعدادی از این خودروها از جمله خودروهای بالای 2500 سی سی هستند.

وی بیان کرد: همچنین 60 الی 70 دستگاه از این خودروها هم از خودروهای برند آسیایی سفارش آمریکا هستند که در حال حاضر بیشترین مشکل متوجه ترخیص این خودروها است.

مدیرعامل منطقه آزاد اروند با بیان اینکه مالک این خودروها اشخاص حقیقی هستند، گفت: مسئولان سازمانهای مربوطه قول دادهاند که خودروهای سفارش آمریکا با برند آسیایی را بپذیرند و اجازه ترخیص آنها را بدهند. خودروهای بالای 2500 سی سی هم نیازمند مصوبه دولت است.

انتهای پیام/ منبع: ایلنا

ترخیص خودروهای باقی مانده در گمرک در هاله ای از ابهام

خودروهای بورگوارد در انتظار ترخیص از گمرک

نگین خودرو خودروهای خریداری شده با ارز دولتی را تحویل مشتریان خواهد داد

همچنان بیش از 6 هزار خودرو در گمرک مانده است

آزادسازی واردات خودرو در سال جاری دور از ذهن است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی