پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کشف کالای قاچاق

کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 750 میلیون تومان ریال

فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت گفت: یک مجموعه کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 750 میلیون ریال کشف و ضبط شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ دلاور القاصی مهر، فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت، با اشاره به کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 750 میلیون ریال اشاره کرد: با کنترل […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۵ شهریور ۱۳۹۸

فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت گفت: یک مجموعه کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 750 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ دلاور القاصی مهر، فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت، با اشاره به کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 750 میلیون ریال اشاره کرد: با کنترل تردد خودرو و شهروندان در معابر عمومی، ماموران قرارگاه غرب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت موفق شدند فردی را در میدان رحمانی که تعدادی کارتن حامل کالای قاچاق همراهش بود شناسایی و دستگیر کنند.

وی در این راستا بیان کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهم منتظر وسیله نقلیه عبوری برای حمل کالای قاچاق بود که توسط ماموران دستگیر شد.

القاصی مهر تصریح کرد: در بررسی کارتن ها، 90 عدد مغزی سوئیچ خودرو، 100 پک واشر اگزوزی، 30 عدد سیم کاپوت، 20 بسته 8 عددی شمع خودرو، 26 عدد یاتاقان و 5 بسته 10 تایی رینگ دور پیستون و 40 عدد کوئل کوتاه و بلند فاقد فاکتور و برگه گمرکی به همراه 147 برگ 100 دلاری کشف شد.

فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت با بیان اینکه فرد مذکور به خرید و فروش کالای قاچاق اعتراف کرده است، اشاره کرد: کارشناسان ارزش ریالی این کالاها را یک میلیارد و 750 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

وی ادامه داد: متهم برای تحقیقات تکمیلی تحویل پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ شد.

انتهای پیام/

حکم رهبر معظم انقلاب در مورد کالای قاچاق

اغلب خودروهای قاچاق دست دوم هستند

مهر پایان بر فعالیت دور دور رانندگان متخلف

ماجرای تصادف پورشه در اصفهان چه بود؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی