پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات پس از فروش گروه بهمن

آغاز به کار خدمات mobile service گروه بهمن

خدمت mobile service گروه بهمن، خدمتی در راستای تسهیل دسترسی مشتریان برای دریافت خدمات در محل موردنظر بوده که تا پایان سال جاری در سطح کلانشهرها هدف گذاری شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو خدمات تلفن همراه، خدمت ویژه ای است که توسط سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن با هدف تسهیل […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۷ شهریور ۱۳۹۸

خدمت mobile service گروه بهمن، خدمتی در راستای تسهیل دسترسی مشتریان برای دریافت خدمات در محل موردنظر بوده که تا پایان سال جاری در سطح کلانشهرها هدف گذاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

خدمات تلفن همراه، خدمت ویژه ای است که توسط سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن با هدف تسهیل در خدمت رسانی به مشتریان در محل مورد نظر آن ها طراحی و اجرایی شده است.

در این طرح بسیاری از خدماتی که پیش از این برای برخی از مشتریان محصولات گروه بهمن صرفاً از طریق مراجعه به شبکه نمایندگی های مجاز این شرکت امکان پذیر بود، هم اکنون از طریق خودرو Mobile Service با همان کیفیت در دسترس مشتریان است و توسعه این خدمت تا پایان سال جاری در سطح کلانشهرها هدف گذاری شده است.

از مهم ترین خدمات قابل ارائه در این طرح می توان به انجام سرویس های ادواری، تعویض لنت، تعویض تسمه ها و ارائه خدمات امدادی همچون عیب یابی، تعویض باتری و انجام کمک های اولیه در مواقع اضطراری اشاره کرد. همچنین ارائه خدمات مرتبط با سیستم تهویه مطبوع و شارژگاز کولر نیز به زودی به این طرح افزوده می شود.

مشتریان محترم می توانند از طریق تماس با شماره 48027 -021 داخلی 1 در ساعات اداری و همچنین با استفاده از اپلیکیشن و سایت گروه بهمن جهت دریافت این خدمت اقدام کنند.

نکته قابل توجه و متمایز در این سرویس استفاده از پرسنل مجرب فنی، خودروهای مجهز به انواع تجهیزات تعمیرگاهی و همراه داشتن قطعات یدکی خودروهای سواری برندهای FAW ، MAZDA و HAVAL است. هزینه ارائه خدمات Mobile Service به مشتریان، شامل اجرت و قطعات یدکی عیناً مطابق با سایر عاملیت های مجاز شرکت بهمن موتور و بر اساس قیمت های مصوب گروه بهمن است.

گفتنی است گروه بهمن علاوه برجاری سازی پروژه Mobile Service، در کارنامه عملکرد یکساله خود درحوزه خدمات پس از فروش، سابقه اجرای طرح هایی از قبیل طرح تابستانه خودرو B30، طرح ویژه امداد جاده ای در ایام نوروزی، طرح امداد جاده ای در ایام تعطیلات خرداد و همچنین اجرای طرح سرویس رایگان کامیونت های تایگر V شرکت سیبا موتور را با هدف جلب هرچه بیشتر رضایت مشتریان دارد.

انتهای پیام/

3 ستاره کیفی برای اولین بار به کامیونت” تایگر وی” سیبا موتور رسید

سرویس های ویژه خدمات گروه بهمن در تابستان

خصوصی سازی سبب ایجاد فضای رقابتی میان خودروسازان می شود

کسب مقام اول آموزش گروه بهمن برای دومین سال متوالی در ارزیابی ISQI

مدرن سازی میانه بازار/ مقایسه چری آریزو۵، بسترن B30، برلیانس H330 و جک J4

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی