پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرشیا خودرو

خلاقیت پرشیا خودرو در بازار خودروهای کارکرده/ خرید و فروش مطمئن خودروهای کارکرده BMW و MINI

شرکت پرشیا خودرو از جمله شرکت های موفق و خلاق واردکننده خودرو است که این بار، با روش فروش خودروهای کارکرده سعی دارد تا در بازار خودروهای کارکرده هم حرف اول را بزند. به گزارش اختصاصی پایگاه خبری رسمی جوان خودرو بی شک پرشیا خودرو به عنوان یکی از نمادهای خلاق اقتصادی بین شرکت های […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۷ شهریور ۱۳۹۸

شرکت پرشیا خودرو از جمله شرکت های موفق و خلاق واردکننده خودرو است که این بار، با روش فروش خودروهای کارکرده سعی دارد تا در بازار خودروهای کارکرده هم حرف اول را بزند.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

بی شک پرشیا خودرو به عنوان یکی از نمادهای خلاق اقتصادی بین شرکت های واردکننده خودرو به کشور شناخته می شود.

شرکتی که فعالیت گسترده ای در دوران طلایی واردات داشت اما بعد از ممنوعیت ورود خودروهای خارجی به کشور نیز همچون بسیاری از رقیبان از نفس نیفتاد.

ریشه این ماندگاری را باید در کسب و کارهای خلاقانه ای پیدا کرد که همراه با تئوری های درست اقتصادی این شرکت آمیخته شده است.

یکی از مهمترین فعالیت های پرشیا خودرو در دوران ممنوعیت واردات خودرو، فعال سازی کانال های اقتصادی جدید همچون Used Car (خودروهای کارکرده) است.

این کانال اقتصادی در واقع ایجاد بازاری ایمن در بخش خودروهای کارکرده همراه با اطمینان خریدار و فروشنده به یکدیگر است.

جالب است بدانید اغلب برندهای معتبر تولید کننده خودرو در جهان هم در بخش خودروهای کارکرده ساخت خودشان از سیستم خودروهای کارکرده استفاده می کنند.

رحمان پناهی مدیر سیستم خودروهای کارکرده BMW و MINI در پرشیا خودرو در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو با اشاره به سیستم خودروهای کارکرده بیان کرد: این روش از فعالیت در بازار خودروهای کارکرده برای مثلث مشتریان، خریداران و شرکت های فعال در اصل یک مثلث اطمینان و امنیت در خرید است.

وی در این راستا اشاره کرد: شرکت ب ام و یکی از بزرگ ترین شوروم های خودروهای کارکرده را در ابوظبی دارد که تنها در شوروم آن بیش از 150 دستگاه خودرو کارکرده به نمایش درآمده است.

مدیر سیستم خودروهای کارکرده BMW و MINI در پرشیا خودرو در ارتباط با طرح خودروهای کارکرده پرشیا خودرو تشریح کرد: تقریبا حدود 27 هزار خودرو ب ام و در ایران در حال تردد هستند که توسط شرکت های حقوقی و اشخاص وارد کشور شده اند. این خودروها شرایط مختلفی از نظر فنی و ظاهری دارند. گاهی خریداران برای سرویس های فنی به پرشیا خودرو مراجعه می کنند و بعد از گذراندن فرآیند فنی متوجه می شوند خودرو قبلا تصادف کرده و با قطعات غیر اورجینال بازسازی شده است. حتی مشتری داریم که خودروی سری 5 خود را با 44 هزار کیلومتر کارکرد خریداری کرده اما در پرشیا خودرو مشخص شد این خودرو 95 هزار کیلومتر حرکت کرده است.

وی در خصوص شرایط خودروهای موجود در طرح خودروهای کارکرده این شرکت نیز توضیح داد: یا خرید و فروش خودروهای کارکرده ب ام و و مینی بر پایه صداقت در معرفی شرایط فنی، بدنه، آپشن ها و شفافیت در شرایط معامله استوار است. زیرا پرشیا خودرو همه مدل هایی که از طریق سیستم خودروهای کارکرده به فروش می رسند را تا 40 هزار کیلومتر یا دو سال گارانتی می کند و خودروهایی اجازه حضور در سیستم خودروهای کارکرده را دارند که زیر 100 هزار کیلومتر کارکرد داشته باشند. همچنین همه خودروهای با تصادف های نسبتا شدید را وارد سیستم نمی کنیم اما در صورتی که خودرو دارای تصادف، قطعه تعویضی و یا رنگ شدگی باشد، به اطلاع خریدار می رسد و یقینان قیمت خودرو نیز با توجه به این شرایط کارشناسی می شود.

پناهی در پاسخ به سوالی در مورد نحوه خرید از سیستم خودروهای کارکرده پرشیا خودرو گفت: مالکین می توانند خودروهای خود را به صورت امانی به پرشیا خودرو بسپارند تا از طریق 100 عاملیت در سراسر کشور و سایت فروش اینترنتی www.bmwland.ir خودروی آنها به خریداران معرفی شود. روش دیگر این است که می توانند خودروی خود را به پرشیا خودرو بفروشند که در این صورت خریدار بعدی خودرو را از پرشیا خودرو خواهد خرید.

جالب آن که پرشیا خودرو در طرح خودروهای کارکرده حتی روش اقساطی را نیز پیشبینی کرده است.

مدیر سیستم خودروهای کارکرده BMW و MINI در پرشیا خودرو با اشاره روش فروش اقساطی خودروهای کارکرده تشریح کرد: در روش اقساطی مشتری می تواند خودروهایی که مالک آنها پرشیا خودرو است را به صورت اقساطی خریداری کنند. در این روش 30 درصد مبلغ خودرو به صورت نقدی پرداخت می شود و بقیه به صورت اقساطی. البته مشتریان نیز می توانند در صورت تمایل خودروهای خود را از طریق سیستم خودروهای کارکرده پرشیا خودرو به صورت اقساطی به فروش برسانند. در کل پرشیا خودرو همه خودروهای موجود در سیستم خودروهای کارکرده را ابتدا PDI کرده تا از سلامت فنی و اصالت آن اطمینان حاصل کند و بعد از فروش مبلغ 1.5 درصد معامله را به عنوان حق الزحمه دریافت می کند.

پناهی در پایان گفت: هدف ما در سیستم خودروهای کارکرده این است که مشتریان با اطمینان خاطر اقدام به خرید کنند. اطمینان از سلامت فنی و اصالت در مدارک خودرو و به همین دلیل تنها خودروهایی که سند قطعی دارند در سیستم خودروهای کارکرده به خریداران معرفی می شوند.

انتهای پیام/

شعبه 201، میزبان پرشیا خودرو بوتیک در الهیه

بوتیک پرشیا خودرو افتتاح شد + تصاویر

از جزییات مسابقه هیجان انگیز پرشیا خودرو بیشتر بدانید

برگزاری یک مسابقه هیجان انگیز توسط پرشیا خودرو

آغاز فروش نقدی محصولات پرشیا خودرو

آغاز جشنواره فروش رینگ های اسپرت اصلی ب ام و در پرشیا خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی