پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط ویژه اتوبوس

اعمال قانون خودروهایی که از چراغ های ال ای دی رنگی استفاده می کنند

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اگر خودرویی باشد که از ال ای دی بدون مجوز استفاده کرده است، خودرو فورا متوقف و به پارکینگ منتقل می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص اینکه برخی از رانندگان از چراغ های ال ای دی رنگی […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۳۱ شهریور ۱۳۹۸

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اگر خودرویی باشد که از ال ای دی بدون مجوز استفاده کرده است، خودرو فورا متوقف و به پارکینگ منتقل می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص اینکه برخی از رانندگان از چراغ های ال ای دی رنگی در قسمت جلوی خودروهایشان استفاده می کنند تا از این طریق بتوانند در خطوط ویزه تردد کنند بیان کرد: چراغ های ال ای دی که در جلوی شیشه خودروها نصب می شود باید با مجوز باشد و اینگونه نیست که هر فردی بخواهد به صلاحدید و جایگاهی که دارد از این چراغ ها استفاده کند.

وی اشاره کرد: ماموران راهنمایی و رانندگی در داخل خطوط ویژه به صورت مستمر خودروهایی که از این چراغ ها استفاده می کنند را رصد می کنند و اگر خودرویی از نظر آنها مشکوک به استفاده غیرمجاز از چراغ های ال ای دی باشد، خودرو را متوقف و مدارک را کنترل می کنند.

این مقام انتظامی تهران با توجه به طرح پلیس راهنمایی و رانندگی تشریح کرد: این کنترل ها به تازگی آنقدر زیاد شده است که افرادی هم که مجوز دارند به این توقف ها و معطلی ها و اتلاف وقت ها شاکی شدند و شکایت می کنند که پلیس وقت ما را می گیرد و اگر از قسمت عادی خیابان عبور کرده بودیم زودتر به مقصد می رسیدیم.

سردار مهماندار در خصوص چگونگی برخورد پلیس راهور با خودروهای متخلف در این موضوع اظهار کرد: اگر خودرویی باشد که از ال ای دی بدون مجوز استفاده کرده است، خودرو فورا متوقف و به پارکینگ منتقل می شود و همچنین ال ای دی هم توقیف می شود.

وی اشاره کرد: خودروی متخلف 72 ساعت توقیف و برای راننده متخلف هم برابر با جریمه ای که در قانون برای عبور غیرمجاز از خط ویژه پیش بینی شده است جریمه صادر می شود.

انتهای پیام/

خط ویژه یا خط ناویژه؟!/ گلایه اتوبوسرانی از ورود وسایل نقلیه شخصی به خطوط ویژه

ممنوعیت تردد خودرو و موتورسیکلت در خط ویژه

ناجا مسئول صدور مجوز ورود خودروی نمایندگان به خطوط ویژه

تردد غیر مجاز در خطوط ویژه ۳۰ درصد کاهش یافت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی