پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گمرک ایران اطلاعیه ای در خصوص تردد در ایام اربعین صادر کرد

با توجه به الزام ارائه تسهیلات گمرکی به زائران حسینی در طول مدت زمان برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، گمرک بخشنامه ای در این خصوص صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در اطلاعیه گمرک آمده است که تنظیم اظهارنامه‌های صادراتی بابت محمولات توسط ستاد مرکزی عتبات عالیات (نمایندگی استان متبوع) در گمرکات استانی […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۳ مهر ۱۳۹۸

با توجه به الزام ارائه تسهیلات گمرکی به زائران حسینی در طول مدت زمان برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، گمرک بخشنامه ای در این خصوص صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در اطلاعیه گمرک آمده است که تنظیم اظهارنامه‌های صادراتی بابت محمولات توسط ستاد مرکزی عتبات عالیات (نمایندگی استان متبوع) در گمرکات استانی صورت گیرد.

همچنین به منظور جلوگیری از ازدحام کاری در گمرکات مرزی، انجام تشریفات خروج موقت وسائط نقلیه (اعم از پلاک شخصی و عمومی) در گمرکات مراکز استانها انجام شود.

از سوی دیگر، خروج وسائط نقلیه دارای پلاک عمومی تا پایان اربعین صرفا از طریق گمرک مرزی چزابه امکان پذیر است. همچنین خروج وسائط نقلیه دارای خروج موقت با پلاک شخصی صرفا از طریق گمرکات مرزی شلمچه و چزابه صورت گیرد.

همچنین خروج موقت ناوگان عمومی برای حمل و نقل مسافر علاوه بر رعایت تشریفات جاری گمرکی منوط به اخذ مجوز از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

افزون بر این، تشریفات خروج موقت وسایل ضروری همراه موکب‌ها باید در گمرکات مراکز استان‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام/

ممنوعیت تردد کامیون ها از 17 تا 3 آبان از مرزهای چهارگانه به سمت عراق

ممانعتی برای خروج افراد از کشور با خودرو شخصی در ایام اربعین وجود ندارد

مرز خسروی هم به نقاط مرزی افزوده شد/ مرز خسروی سبب کاهش تردد در ایام اربعین می شود

ممنوعیت تردد خودوهای تجاری در مرز چذابه و شلمچه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی