پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید از سایپا

موفقيت‌ های گروه سايپا، آينده صنعت خودرو را تضمين كرد

به گفته معاون هماهنگ‌كننده نمايندگي ولي فقيه در سازمان بسيج مستضعفين، دستاوردهاي امروز گروه خودروسازي سايپا، بيانگر پيشرفت صنعت خودرو كشور با استفاده از توان متخصصان داخلي است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار مهران طهماسبي معاون هماهنگ‌ كننده نمايندگي ولي فقيه در سازمان بسيج مستضعفين در بازديد از نمايشگاه دفاع مقدس گروه خودروسازي […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۴ مهر ۱۳۹۸

به گفته معاون هماهنگ‌كننده نمايندگي ولي فقيه در سازمان بسيج مستضعفين، دستاوردهاي امروز گروه خودروسازي سايپا، بيانگر پيشرفت صنعت خودرو كشور با استفاده از توان متخصصان داخلي است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار مهران طهماسبي معاون هماهنگ‌ كننده نمايندگي ولي فقيه در سازمان بسيج مستضعفين در بازديد از نمايشگاه دفاع مقدس گروه خودروسازي سايپا كه با حضور سيدجواد سليماني مديرعامل اين گروه و جمعي از معاونان و مديران ارشد سايپا برگزار شد، اظهار کرد: پس از بازگشت تحريم‌ها و قطع همكاري شركاي خارجي صنعت خودرو، نگراني‌هايي درباره آينده اين صنعت در كشور وجود داشت اما خوشبختانه با تلاش و همت مديران و كاركنان خودروسازي به‌ويژه در سايپا اين نگراني‌ها برطرف شده و آينده اين صنعت را مي‌توان تضمين‌شده دانست.

وي در این راستا بیان کرد: در گروه خودروسازي سايپا جوانان و نخبگان تحصيل‌كرده و خلاق دانشگاهي مشغول فعاليت هستند كه مي‌توانند در صورت اعتماد مديران و برخورداري از فرصت و فضاي لازم، همه محدوديت‌ها را از بين برده و جايگاه اين گروه را ارتقا دهند.

این مقام مسئول با بيان اين‌كه صنعت خودرو در مرز دستيابي به خودكفايي است، اشاره کرد: در كنار تكيه بر توان داخلي و استفاده از ظرفيت‌هاي دروني خود، افزايش كيفيت و نوآوري در صنعت خودرو نيز راهبرد کنونی سایپا است.

معاون هماهنگ‌كننده نمايندگي ولي فقيه در سازمان بسيج مستضعفين تشریح کرد: صنعت خودرو كشور امروز مانند دوران دفاع مقدس بايد با شناخت ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي خود، ابزار لازم براي پيشرفت را به‌دست آورده و از تكيه بر بازارها و امكانات خارجي بي‌نياز شود.

وي با بيان خاطراتي از دوران دفاع مقدس، الگوبرداري از همت و تلاش رزمندگان و حماسه‌آفرينان جنگ تحميلي را نياز امروز صنايع كشور به‌ويژه خودروسازي عنوان كرد و گفت: خوشبختانه گروه خودروسازي سايپا با جايگاه مناسبي كه در اين صنعت دارد مي‌تواند رشد و شكوفايي را به‌دست جوانان خود رقم بزند.

انتهای پیام/

شرایط فروش اعتباری سایپا 151 اعلام شد

وداع با نخبه برنامه ریزی صنعت خودرو

تعداد خودروهای ناقص کف کارخانه ها در مسیر کاهش

چه کسی رفته چه کسی مانده؟/ نگاهی به وضعیت فعالیت خودروسازان چینی در ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی