پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات پس از فروش ب ام و-هویک (4)

خدمات متمایز خودروهای ((ب ام و)) و ((مینی)) در نمایندگی هویک

مجموعه نمایندگی های هویک به عنوان یکی از قدیمی ترین مجموعه نمایندگی های خودرویی شناخته می شود. این مجموعه از سال ها پیش در زمینه فروش و خدمات پس از فروش برندهای مختلف خودرویی فعالیت داشته و به عنوان یکی از نمایندگی های با سابقه فروش و خدمات پس از فروش ب ام و شناخته […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۷ مهر ۱۳۹۸

مجموعه نمایندگی های هویک به عنوان یکی از قدیمی ترین مجموعه نمایندگی های خودرویی شناخته می شود. این مجموعه از سال ها پیش در زمینه فروش و خدمات پس از فروش برندهای مختلف خودرویی فعالیت داشته و به عنوان یکی از نمایندگی های با سابقه فروش و خدمات پس از فروش ب ام و شناخته می شود. نمایندگی هویک در حال حاضر نیز به خودروهای ب ام و و مینی خدمات فروش و پس از فروش متمایزی ارائه می دهد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

مجموعه نمایندگی های هویک یکی از قدیمی ترین مجموعه های ارائه کننده خدمات پس از فروش به خودرو در کشور است. این مجموعه از سال 1338 شمسی به ارائه خدمات پس از فروش به خودروها و برندهای خودرویی مختلف می پرداخته است و تا به امروز نیز همچنان این ارائه خدمات با بالاترین کیفیت ادامه دارد.

پس از بازگشایی مجدد واردات خودرو در سال 1384 این مجموعه اقدام به ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای هیوندای کرد و بعنوان یکی از بهترین نمایندگی های شرکت آسان موتور، نماینده رسمی هیوندای، از سال 1386 تا به امروز به فعالیت خود در این زمینه ادامه داده است.

خدمات پس از فروش ب ام و-هویک (4)

البته این مجموعه تنها در ارائه خدمات به خودروهای هیوندای تخصص ندارد. از سال های قبل، حتی پیش از انقلاب این مجموعه یکی از نمایندگی های خدمات پس از فروش شرکت وارد کننده رسمی خودروهای ب ام و در ایران بوده است.

با توجه به این سابقه درخشان این شرکت از سال 1396 به مجموعه نمایندگی های پرشیا خودروعرضه کننده خودروهای ب ام و و مینی در ایران پیوسته است . در حال حاضر نمایندگی هویک واقع در خیابان شیخ بهایی تهران هم در زمینه فروش وهمچنین خدمات پس از فروش خودروهای ب ام و و مینی به ارائه خدمات به مشتریان این برند برتر آلمانی می پردازد.

نمایشگاه نمایندگی هویک با کد 128 در خیابان شیخ بهایی شمالی به فروش خودروهای نو و همچنین خودروهای دست دوم ب ام و و مینی با گارانتی پرشیا خودرو مشغول است. همچنین مرکز خدمات پس از فروش این نمایندگی با کد 128 نیز در خیابان شیخ بهایی شمالی قرار دارد و به ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای ب ام و و مینی در بالاترین سطح می پردازد.

برخی از خدماتی که در نمایندگی هویک به مشتریان ارائه می شود شامل انجام سرویس های دوره ای، عیب یابی با دستگاه دیاگ اصلی، تنظیم فرمان چهارچرخ با دستگاه تمام اتوماتیک ایتالیایی، تعویض و بالانس لاستیک با دستگاه تمام اتوماتیک ایتالیایی، تعویض روغن ترمز با دستگاه تمام اتوماتیک، تنظیم نور چراغ های جلو با دستگاه تمام اتوماتیک، تعمیرات موتور و درنهایت کارواش رایگان است.

خدمات پس از فروش ب ام و-هویک (4)

تمامی دستگاه های مورد استفاده در مرکز خدمات پس از فروش نمایندگی هویک دارای تاییده ب ام و آلمان هستند.

مشتریان همه روزه حتی ایام تعطیل  و جمعه ها ( ساعت 9 الی 5 )   می توانند برای دریافت این خدمات به نمایندگی هویک با کد 128 واقع در خیابان شیخ بهایی شمالی، پایین تر از میدان پیروزان نرسیده به خیابان اوستا پلاک 20 مراجعه کنند یا اینکه با تلفن این مرکز به شماره تفلن 88039530  تماس حاصل نمایند. همچنین برای مراجعه به شورم این نمایندگی به آدرس خیابان شیخ بهایی شمالی ضلع شمال غربی میدان  پلاک 4 مراجعه یا با تلفن   88210023 تماس حاصل نمایند.

خلاقیت پرشیا خودرو در بازار خودروهای کارکرده/ خرید و فروش مطمئن خودروهای کارکرده BMW و MINI

شعبه 201، میزبان پرشیا خودرو بوتیک در الهیه

بوتیک پرشیا خودرو افتتاح شد + تصاویر

آغاز جشنواره فروش رینگ های اسپرت اصلی ب ام و در پرشیا خودرو

جایگاه نخست پرشیا خودرو در خدمات پس از فروش (برای دومین سال متوالی)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی